BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    1511
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Poznanie różnorodności łańcuchów pokarmowych stawów rybackich w trakcie zajęć terenowych na ścieżce przyrodniczej w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Yuri Arcurs, fotolia.com
  • dla kogo? 
    1000
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Określenie właściwości fizykochemicznych wody w stawie w trakcie zajęć terenowych w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Dima, fotolia.com
  • dla kogo? 
    1147
    Geografia 
    dodano: 14-01-2015
    Określenie roli stawów jako miejsca niezbędnego dla bioróżnorodności w trakcie jednodniowej wycieczki do PK "Dolina Baryczy". Fot.: Yuri Arcurs, fotolia.com
  • dla kogo? 
    891
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Poznanie warunków życia karpia i pstrąga w trakcie zajęć terenowych w PK "Dolina Baryczy" Fot.: Marion Wear, fotolia.com
  • dla kogo? 
    1535
    Przyroda 
    dodano: 14-01-2015
    Poznanie tradycyjnych i współczesnych zasad gospodarki rybackiej w trakcie zajęć terenowych na ścieżce przyrodniczej w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Marion Wear, fotolia.com
  • dla kogo? 
    963
    Biologia 
    dodano: 13-01-2015
    Poznanie roli stawów w przyrodzie i gospodarce człowieka w trakcie zajęć terenowych na ścieżce przyrodniczej PK "Dolina Baryczy". Fot.: Dima, fotolia.com
  • dla kogo? 
    2329
    Biologia 
    dodano: 13-01-2015
    Scharakteryzowanie stawu, jako ekosystemu w trakcie zajęć terenowych na ścieżce dydaktycznej w PK "Dolina Baryczy". Fot.: Luca Zanella, fotolia.com
  • dla kogo? 
    1327
    Przyroda 
    dodano: 13-01-2015
    Określenie roli ryb w procesie zarastania stawów w trakcie zajęć terenowych na ścieżce dydaktycznej PK "Dolina Baryczy". Fot.: Jaroslaw Grudzinski, fotolia.com
  • dla kogo? 
    1127
    Przyroda 
    dodano: 13-01-2015
    Zapoznanie uczniów z akwakulturą, w trakcie zajęć terenowych na ścieżce dydaktycznej PK "Dolina Baryczy".
  • dla kogo? 
    6136
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 12-01-2015
    Warstwowa budowa lasu. Przykłady organizmów żyjących w poszczególnych warstwach.
  • dla kogo? 
    3914
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-12-2014
    Scenariusz zajęcia z okazji Dnia Drzewa, podczas którego dzieci poznają i przypominają sobie gatunki drzew, ich znaczenie dla życia na Ziemi a także zasady hodowania roślin.
  • dla kogo? 
    4771
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 27-11-2014
    Scenariusz spotkania z Panem leśniczym na którym dzieci zdobywają wiedze na temat jego pracy przez cały rok, a także „użyteczność pracy ludzi wykonywanej na rzecz lasu”. Po zajęciach dzieci mają świadomość, iż człowiek jest gościem w lesie i musi szanować zwyczaje gospodarzy, czyli zwierząt w nim żyjących.
  • dla kogo? 
    3283
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-11-2014
    Wzbogacanie wiadomości o różnych gatunkach ryb żyjących w stawach naszej okolicy.
  • dla kogo? 
    1316
    Biologia 
    dodano: 30-10-2014
    Temat:Europejskie Dni Ptaków - Wysocko Małe. Impreza organizowana jest w wielu krajach Europy i w Polsce. Ma na celu obserwacje i liczenie ptaków i ich gatunków. U nas w szkole jest przeprowadzana przez SK OTOP cyklicznie co rok, a wyniki przekazywane są do centrali OTOP w Markach pod Warszawą.
  • dla kogo? 
    1012
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 29-10-2014
    Program edukacyjny: Etapy programu – tematy zajęć edukacyjnych. 1.Poznajemy las. 2.Znaczenie lasu 3.Skutki wylesiania 4.Czym jest drzewo? Jak odżywia się drzewo? 5.Człowiek i drzewo. 6. Lasy tropikalne świata. 7. Jak powstaje papier? Recykling. 8. Zachowanie się w lesie. 9. Zabawy integracyjne.
  • dla kogo? 
    2263
     
    dodano: 20-10-2014
    Prezentacja przedstawiająca ryby stawów milickich oraz proces ich hodowli.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-641 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij