1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Karp
dla kogo?
Dolina Baryczy
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Centrum Edukacji Ekologicznej przy PCEiPP w Miliczu
AKTUALNE OFERTY OŚRODKA
  • dla kogo? 
    104
    Miejsce realizacji zajęć: w sali 
    Uczestnicy dzieleni są na grupy przeprowadzaja inscenizację utworów z wykorzystaniem gestów, mimiki, ruchu, nastepnie uczestnicy recytyją wiersze o różnej tematyce i bawią sie w grę "zabawa ze słowami". Po tym wprowadzeniu uczestnicy układają wiersze o temtyce związanej z Doliną Baryczy. Na koniec zajęć wszyscy uczestnicy robią sobie selfie na tle własnej pracy.
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    128
    Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali 
    Mała Ojczyzna i region- wypracowywanie definicji,dziedzictwo kulturowe regionu . (Wykonywanie kolaży przy wykorzystaniu broszur, zdjęć, folderów; gra terenowa z mapą ukazującą ciekawe i historyczne miejsca w Miliczu
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    134
    Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali 
    rośliny i zwierzęta zamieszkujące łąkę , znaczenie dzikich łąk i nieużytków dla pożytecznych owadów i innych organizmów, zajęcia warsztatowe połączone z prezentacją , pokazem
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    185
    Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali 
    Gawęda o ziołach. Historia uprawy ziół na świecie ziołolecznictwo, fitoterapia. W programie zajęć przewidziano naukę pozyskiwania ziół, ich przechowywania, a przede wszystkim ich rozpoznawanie za pomocą maty edukacyjnej i zielników oraz zajęcia w terenie w porze wiosenno- letnim, degustacja herbatek ziołowych i ewentualnie innych przetworów z ziół
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    136
    Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali 
    Jak udomowiono karpia i kto to zrobił? Droga karpia do Polski. Powstanie stawów milickich. Metody hodowli karpia na przestrzeni wieków. Zajęcia prowadzone m.in. za pomocą prezentacji multimedialnej, kart pracy, zajęć plastycznych
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    97
    Miejsce realizacji zajęć: w sali 
    Co to jest komunikacja? Sposoby komunikowania ( porozumiewania się) zwierząt. Znaczenie komunikowania się zwierząt. Wybrane przykłady sposobów komunikowania się zwierząt z najbliższego otoczenia ( kaczki, łabędzie, mrówki, pszczoły, nietoperze itp.)
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    56
    Miejsce realizacji zajęć: w sali 
    Pokaz multimedialny połączony z pogadanką o rodzicielstwie zwierząr, sposobach opieki nad młodymi zwierzętami żyjących na obszarze Doliny Baryczy( ssakami, ptakami, rybami, płazami i gadami)na konkretnych przykladach. Poza tym proponujemy rozwiązywanie krzyżówek, labiryntów, puzzle itp. związanych ze zwyczajami, rodzajem pożywienia naszych zwierząt.
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    394
    Miejsce realizacji zajęć: w sali 
    Co to jest komunikacja? Sposoby komunikowania ( porozumiewania się) zwierząt.Znaczenie komunikowania się zwierząt. Wybrane przykłady sposobów komunikowania się zwierząt z najbliższego otoczenia ( kaczki, łabędzie, mrówki, pszczoły, nietoperze itp.)
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    480
    Miejsce realizacji zajęć: w sali 
    Pokaz multimedialny połączony z wykładem. Budowa układu nerwowego, podział układu nerwowego.Budowa mózgu. Pory roku, a funkcjonowanie mózgu i układu hormonalnego. Wpływ długości dnia na zachowanie się zwierząt Doliny Baryczy - zimowy sen, okres godowy u zwierząt. opieka nad potomstwem sarny, wiewiórki, bobra,susła,łabędzia.
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    634
    Miejsce realizacji zajęć: w sali 
    Pokaz multimedialny połączony z pogadanką o dzieciństwie zwierząt żyjących na obszarze Doliny Baryczy. Rozwiązywanie krzyżówek, labiryntów itp. związanych ze zwyczajami, rodzajem pożywienia naszych zwierząt.
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    495
    Miejsce realizacji zajęć: w sali 
    Historia bochenka od ziarenka.Wybrane zagadnienia z przetwórstwa zbóż. Historia chleba połączona z wyrabianiem ciasta drożdżowego. Zioła używane do ciasta chlebowego. Rodzaje chleba pieczone w piekarniach Doliny Baryczy i w prywatnych domach.
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    433
    Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali 
    Historia rolnictwa. Zboża i ich pochodzenie, udomowienie zbóż. Rodzaje narzędzi i maszyn wykorzystywane w rolnictwie na przestrzeni wieków. Właściwości gleb w Dolinie Baryczy ( pokaz, prezentacja mulimedialna)
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    506
    Miejsce realizacji zajęć: w sali 
    Określanie fizyko-chemicznych właściwości wody. Podstawowe wiadomości o wodzie. Podział wód. Zasoby wody w Dolinie Baryczy. Zastosowanie i wykorzystanie wody Oszczędne i racjonalne gospodarowanie wodą. Oczyszczalnie ścieków w Dolinie Baryczy i ich rola w utrzymaniu czystości wód.
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    493
    Miejsce realizacji zajęć: w sali 
    Jak udomowiono karpia i kto to zrobił? Droga karpia do Polski. Powstanie stawów milickich. Metody hodowli karpia na przestrzeni wieków. Zajęcia prowadzone m.in. za pomocą prezentacji mulimedialnej.
    dostępność: stałe
  • dla kogo? 
    600
    Miejsce realizacji zajęć: w sali 
    Zajęcia w formie warsztatów polegające na układaniu bukietów z ziół, dzikich kwiatów, traw i zbóż Doliny Baryczy. Rozpoznawanie zbóż, traw, ziół używanych w trakcie warsztatów. Historia bukieciarstwa w tradycji ludowej w Polsce.
    sezonowe: maj-listopad,
  • dla kogo? 
    551
    Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali 
    Gawęda o ziołach. Historia uprawy ziół, ziołolecznictwo, fitoterapia. W programie zajęć przewidziano naukę pozyskiwania ziół, ich przechowywania, a przede wszystkim ich rozpoznawanie za pomocą maty edukacyjnej i zielników oraz zajęcia w terenie w porze wiosenno- letnim
    sezonowe: kwiecień-wrzesień,
  • dla kogo? 
    354
    Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali 
    Zajęcia poświęcone roślinom łąkowym, których właściwości lecznicze są wykorzystywane w przemyśle farmaceutycznym i w zielarstwie. Zajęcia polegają na rozpoznawaniu wybranych roślin i wykazaniu ich właściwości leczniczych oraz na nauce zbierania okazów i ich konserwowania.
    sezonowe: maj-wrzesień,
  • dla kogo? 
    600
    Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali 
    Zajęcia warsztatowe w czasie których uczniowie poznają rośliny i zwierzęta leśne oraz ich potrzeby
    dostępność: stałe

1-18 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij