1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Owadzi mikrokosmos
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    2992
    Przyroda 
    dodano: 01-06-2015
    Test na konkurs przyrodniczy. Zawiera mi. pytania dotyczące rozpoznawania ryb z Doliny Baryczy oraz inne z zakresu przyrody klas IV - VI.
  • dla kogo? 
    2477
    Przyroda 
    dodano: 01-06-2015
    Uczeń zna składniki pogody, rozpoznaje przyrządy do pomiaru, rozumie proces obiegu wody w przyrodzie, odczytuje dane z wykresu
  • dla kogo? 
    2564
    Przyroda 
    dodano: 01-06-2015
    Scenariusz lekcji przyrody w klasie IV. Omawia występujące w naszym regionie rośliny nieużytków, chwasty, rośliny trujące.
  • dla kogo? 
    455
    Przyroda 
    dodano: 01-06-2015
    Karta pracy do wykorzystania na lekcjach przyrody lub zajęciach dodatkowych. Można zmienić nazwy miejscowości na położone w pobliżu. Wymagana mapa Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    915
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 31-05-2015
    Uwrażliwianie na potrzebę dbania o naszą planetę - ziemia.
  • dla kogo? 
    548
    Informatyka 
    dodano: 31-05-2015
    Zebranie i przyswojenie podstawowych informacji dotyczących Gminy Cieszków oraz stworzenie prezentacji multimedialnej w programie Power Point
  • dla kogo? 
    19922
    Przyroda 
    dodano: 31-05-2015
    Program zajęć koła przyrodniczego dla uczniów kl.6 rozwijających kluczowe umiejętności
  • dla kogo? 
    875
    Przyroda 
    dodano: 31-05-2015
    Uczeń dokonuje charakterystyki ssaków - sposoby odżywiania, rodzaj schronienia, wielkość.
  • dla kogo? 
    635
     
    dodano: 31-05-2015
    Uczniowie wykonują plakat z informacjami, które znaleźli w internecie oraz własnymi wiadomościami na temat ich miejscowości
  • dla kogo? 
    574
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 28-05-2015
    Program edukacji regionalnej dla przedszkolaków, którego celem jest poznanie przez dzieci swojej miejscowości, regionu „Doliny Baryczy” oraz sposobów ochrony przyrody.
  • dla kogo? 
    513
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 27-05-2015
    Dzieci przy pomocy lup obserwują zwierzęta i rośliny na wiosennej łące.
  • dla kogo? 
    544
    Przyroda 
    dodano: 27-05-2015
    * Zapoznanie z głównymi gatunkami roślin na łąkach Doliny Baryczy, * Rozwijanie umiejętności rozpoznawania gatunków przy pomocy atlasu do przyrody i okazów naturalnych,
  • dla kogo? 
    708
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 24-05-2015
    wychowankowie/uczniowie zapoznają się z historią mandali i jej znaczeniem dla kultury i świata oraz wypełniają różnymi technikami plastycznymi mandale z rysunkami zwierząt i roślin spotykanych na obrzarze Doliny Baryczy, a także z elemantami architektury Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    1422
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 20-05-2015
    Scenariusz zajęć wychowania przedszkolnego dla dzieci 4,5,6-letnich. Słuchanie opowiadania L. Łącz "Malwa" połączone z oglądaniem nasion warzyw i kwiatów ogrodowych. Wysiew nasion.
  • dla kogo? 
    1067
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 11-05-2015
    Jest to propozycja czterech sytuacji edukacyjnych, które można przeprowadzić z najmłodszymi dziećmi w terenie lub z wykorzystaniem materiału przyrodniczego w przedszkolu. Zabawy te umożliwiają dzieciom badanie, obserwowanie, porównywanie, obcowanie z przyrodą, czyli naukę przez działanie i bezpośredni kontakt. Jednym słowem jest to coś, co dzieci lubią najbardziej i dzięki temu zapamiętują na długo.
  • dla kogo? 
    1265
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 10-05-2015
    karta pracy dla uczniów 1-3 SP,wykorzystać ją można podczas zajęć na łące w terenie oraz klucz odpowiedzi do zadań w karcie pracy.
  • dla kogo? 
    687
    Matematyka 
    dodano: 10-05-2015
    Podczas zajęć terenowych, ucz. obserwowali środowisko naturalne stawów Trzcieliny i lasu wokół wsi Huta oraz dokonywali pomiarów. Głównym celem tych zajęć było rozpoznawanie zaobserwowanych okazów roślin i zwierząt występujących na danym terenie, wykonywanie obliczeń dotyczących: skali, czasu, odległości, wysokości, określania kierunków świata. Zapoznali z także z zasobami lasu i gospodarką leśną prowadzoną przez Nadleśnictwo. Obserwowali gniazdo bociana czarnego, jedynego na naszym terenie.
  • dla kogo? 
    2172
    Przyroda 
    dodano: 10-05-2015
    Wykorzystanie karty pracy(wersja A oraz B)w terenie na łące, w klasach 4-6 SP. Materiał do pracy z banerem pt."Rośliny łąkowe Doliny Baryczy"służącym jako prosty klucz do rozpoznawania roślin oraz klucz odpowiedzi na zadania w karcie pracy wersja A oraz B

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-619 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij