Szanowni Państwo,
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Partnerstwo dla Doliny Baryczy” dbając o Państwa prywatność zapewnia, że Państwa dane osobowe (jako naszych Klientów lub Kontrahentów) są bezpieczne i przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku
z tym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO chcielibyśmy poinformować Państwa o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich się to odbywa.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Partnerstwo dla Doliny Baryczy” pl. Ks. E. Waresiaka7, 56-300 Milicz (zwana dalej administratorem). Możecie się Państwo z nami skontaktować pisząc na adres e-mail: partnerstwo@nasza.barycz.pl lub telefonując pod numer: +48 71 38 30 432
- Każde przetwarzanie Państwa danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej:
a) w zakresie udzielanego doradztwa, organizacji szkoleń czy przeprowadzenia naborów wniosków przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym w ramach zobowiązań powierzonych umowami z władzą publiczną (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
b) podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
c) w zakresie marketingu własnego administratora taką podstawą prawną jest tzw. uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO),
d) przetwarzanie danych w celu spełnienia obowiązków fiskalno-księgowych (np. wystawienia faktury) jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). - Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją naszych usług (informacyjnych, doradczych) i celów wynikających z przepisów prawa oraz do podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem umowy, w tym działań marketingowych.
- Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja naszych usług będą niemożliwe
- Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie (np. firmy spedycyjne i transportowe doręczające nasze produkty), podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. organom publicznym, sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.
- W przypadku przekazywania państwa danych w/w podmiotom (tzw. Procesorom), bezwzględnym warunkiem takiego powierzenia danych jest wcześniejsze pisemne zobowiązanie się procesora do ich przetwarzania w sposób bezpieczny, tj. w zgodzie z wymogami RODO.
- Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- Państwa dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Państwa strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu. Oczywiście dane przestaną być przetwarzane w oparciu o którąkolwiek z wymienionych podstaw na Państwa żądanie.
- Macie Państwo prawo do:
a) Żądania dostępu do Państwa danych osobowych.
b) Sprostowania Państwa danych – jeśli są błędne lub nieaktualne.
c) Usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
d) Przeniesienia danych do innego administratora.
e) Zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
f) Wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO.
Jeśli dane są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody macie Państwo prawo do jej wycofania. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora. - Na naszych stronach internetowych używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści.
- W oparciu o Państwa dane osobowe nie będą podejmowane wobec Państwa zautomatyzowane decyzje, w tym decyzje będące wynikiem profilowania.
Jeśli po zapoznaniu się z w/w zasadami przetwarzania Państwa danych osobowych, chcecie państwo skorzystać z któregoś z przysługujących wam uprawnień, prosimy o wypełnienie załączonego niżej FORMULARZA ROZPORZĄDZANIA DANYMI OSOBOWYMI umieszczonego poniżej, podpisanie go i przesłanie do nas w formie tradycyjnej lub elektronicznej. Można też skorzystać z elektronicznej formy, wypełniając ankietę on-line, która znajduje się TUTAJ
Załączniki do artykułu: | |
( RODO_FormularzRozporzadzaniaDanymiOsobowymi.docx 19 kB ) | |
( RODO_FormularzRozporzadzaniaDanymiOsobowymi.pdf 117 kB ) |