BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    35
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 11-10-2024
    Wycieczka do lasu. Obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie jesienią.
  • dla kogo? 
    168
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 17-06-2024
    Zajęcia edukacyjne w Campus Domasławice - las w słoiku.
  • dla kogo? 
    576
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-04-2024
    Zajęcia edukacyjne dla dzieci przedszkolnych o mieszkańcach lasów Doliny Baryczy. Celem zajęć było zapoznanie dzieci z mieszkańcami lasu, ich wyglądem i ich tropami. W trakcie zajęć dzieci mogły obejrzeć zapisy z fotopułapek zamieszczonych w lasach oraz odbić autentyczne tropy zwierząt w mące zabarwionej na kolor ziemi.
  • dla kogo? 
    702
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 21-03-2024
    Scenariusz z okazji Pierwszego Dnia Wiosny w grupach przedszkolnych.
  • dla kogo? 
    769
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 08-02-2024
    Scenariusz zajęć wycieczki do lasu. Obserwacja zmian zachodzących na jesień.
  • dla kogo? 
    653
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-01-2024
    Podczas spotkania z zaproszonym gościem do przedszkola -leśniczym , dzieci mają okazję poznać jego pracę związaną ze środowiskiem przyrodniczym.
  • dla kogo? 
    447
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 11-12-2023
    Scenariusz zajęć dla grupy wiekowej 4-5 lat. Tłumaczy jak powstaje deszcz .
  • dla kogo? 
    853
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-09-2023
    Celem głównym programu jest wykorzystanie i tworzenie okazji do poznawania rzeczywistości przyrodniczo – ekologicznej poprzez obserwowanie, odkrywanie i eksperymentowanie. Rozbudzanie potrzeby kontaktu z przyrodą, kształtowanie opiekuńczego stosunku do świata roślin i zwierząt.
  • dla kogo? 
    814
    Biologia 
    dodano: 18-03-2023
    Temat dotyczy ochrony środowiska naturalnego. W czasie zajęć zajęć można się dowiedzieć jak przebiega proces filtrowania wody i jakie to ma znaczenie dla środowiska; jakie negatywne skutki dla środowiska powodują dzikie wysypiska śmieci.
  • dla kogo? 
    866
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 11-01-2023
    Nabywanie przekonania o konieczności podejmowania racjonalnych działań na rzecz gospodarki niskoemisyjnej, modyfikowanie swoich codziennych działań, aby były bardziej przyjazne środowisku, dostrzeganie potrzeb innych ludzi i środowiska, nabieranie przekonania, że działania człowieka związane z oszczędzaniem energii i redukcją wytwarzania CO2 wpływają na klimat, dostrzeganie problemu występującego na terenie Doliny Baryczy
  • dla kogo? 
    1300
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 19-05-2022
    Dziecko: - liczy sylwety kwiatów, układa odpowiednią liczbę kropek na sylwecie biedronki, - wypowiada się na dany temat, - współpracuje z innymi dziećmi.
  • dla kogo? 
    1034
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 19-05-2022
    - rozwijanie wrażliwości zmysłów w bezpośrednim kontakcie z przyrodą, - poznawanie nazw kwiatów i zwierząt – mieszkańców łąki.
  • dla kogo? 
    1317
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 02-05-2022
    Opis lekcji pozwoli poznać praktyczne zastosowanie ziół w kuchni. Pokarze dekoracje (bukiety) jakie można stworzyć z ziół.
  • dla kogo? 
    1156
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-03-2022
    Dziecko: - odpowiada na pytania, - układa z ziaren ryżu sylwetę zająca
  • dla kogo? 
    1075
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-03-2022
    - stosowanie określenia dotyczące kierunków ruchu: do góry, w dół, do przodu, do tyłu, w bok - stosowanie określenia dotyczące położenia przedmiotów w przestrzeni (na, pod, w, przed, za, obok)
  • dla kogo? 
    997
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 20-01-2022
    - uwrażliwienie na piękno otaczającej przyrody, - kształcenie poczucia współodpowiedzialności za stan środowiska przyrodniczego - rozwijanie umiejętności obserwacji środowiska naturalnego,
  • dla kogo? 
    1475
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 20-01-2022
    – doskonalenie umiejętności różnicowania wielkości: małe, duże, – rozumienie określeń: najwięcej / najmniej, – kształtowanie umiejętności liczenia, - rozwijanie umiejętności plastycznych

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-648 | 649-651 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij