Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• realizowany temat |
• miejsce zajęć |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Tło historyczne przedstawione w sposób przystępny, dostosowany do wieku odbiorców, wątek główny, czyli geneza gospodarki rybackiej w regionie doliny Baryczy osadzony w szerokim kontekście historycznym Śląska w wiekach średnich. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Sprawna i wyczerpująca narracja prowadzącego zajęcia, szeroka wiedza przyrodnicza teoretyczna i praktyczna (rozpoznawanie gatunków ptactwa wodnego, ptaków drapieżnych, żerujących na stawach) a wszystko podparte dużą dozą ciekawostek. Utrzymanie skupienia uczestników warsztatów i zainteresowania tematem na wysokim poziomie. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Na zajęciach wielokrotnie przybliżano specyfikę gospodarki rybackiej jako działalności wiodącej przez wieki w naszym regionie, mającej wpływ na warunki życia i rozwój lokalnej społeczności. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
W ramach zajęć popołudniowych w internacie są organizowane wyjazdy na stawy, wiedza zdobyta na warsztatach pozwoli uczniom lepiej zrozumieć historię regionu, docenić bioróżnorodność siedlisk roślinnych i zwierzęcych w D.B. Umiejętności związane z aktywny
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
• rozwijanie kreatywności |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• rozszerzono wiedzę |
• uczestnik mógł zabrać pracę do domu |
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• przygotowanie merytoryczne |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• inne, jakie?
Proszę wpisać jakie: dobra organizacja zajęć, atrakcyjność tematu
|
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? rozwijanie kompetencji kluczowych - wykorzystanie technologii w poznaniu lokalnego potencjału
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: biologia, informatyka, podstawy przedsiębiorczości
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|