Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• realizowany temat |
• atrakcje |
• osoba edukatora |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Idealnie dobrane miejsce przeprowadzenia warsztatów, zajęcia terenowe i stacjonarne w miejscu, gdzie można obserwować na żywo omawiane gatunki flory i fauny. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Podczas zajęć uczniowie mogli poznać i obserwować proces produkcji karpia. Pokazano jak można prowadzić działalność gospodarczą, jednocześnie chroniąc bezcenne środowisko przyrodnicze, jakim jest Dolina Baryczy. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Uczniowie mogli się dowiedzieć, jak ważne jest wspomaganie lokalnej przedsiębiorczości dla danego regionu i w jaki sposób można minimalizować straty dla środowiska dokonując świadomych zakupów. Poprzez udział w warsztatach uczniowie poznali też zalety korzystania
społeczeństwa z lokalnych produktów i dóbr, które są znane i sprawdzone, a kupowanie ich pozwala przeciwdziałać zmianom klimatu poprzez znaczne skrócenie transportu. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
Ochrona lasu. W przedmiocie ochrona lasu omawiam rolę ekosystemów wodnych w zachowaniu dobrej kondycji drzewostanów, co ma niepodważalny wpływ na ochronę środowiska w mikro i makroskali. Uczę też ochrony gatunkowej zwierząt i sposobów realizowania tej och
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Sprawny i bardzo ciekawy sposób prowadzenia zajęć. Aktywizacja uczniów poprzez zadawanie im przemyślanych i ciekawych pytań.
|
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• utrwalono pojęcia |
• rozszerzono wiedzę |
• uczestnik mógł zabrać pracę do domu |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• komunikatywność edukatora |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.) |
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|