Data odbycia zajęć: |
20 wrzesień 2023r. |
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: |
Produkty z Tradycją Sp. z o.o. |
Tytuł zajęć: |
Kiszenie warzyw i surówki
|
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: |
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Pakosławsku |
Imię i nazwisko nauczyciela: |
Barbara Dwojak |
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: |
matematyka, przyroda, fizyka |
Ilość osób w grupie: |
36 |
Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• polecanie innych |
• atrakcje |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Gospodarstwo wykorzystuje potencjał przyrodniczy D.B. Umożliwia poznanie rozwoju roślin hodowlanych oraz przyczynia się do zachowania bogactwa przyrodniczego regionu. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Dzięki zajęciom uczniowie poznali sposoby kiszenia warzyw i zastosowanie kiszonek. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Na zajęciach poruszano temat odpowiedzialnych zakupów i wpływu odpadów na środowisko. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Na zajęciach poruszano temat odpowiedzialnych zakupów i wpływu odpadów na środowisko oraz jak ważny jest krótki łańcuch dostaw, aby produkty były zdrowe, świeże i ślad węglowy był jak najmniejszy. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• uczestnik mógł zabrać pracę do domu |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• przygotowanie merytoryczne |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|