Data odbycia zajęć: |
3 październik 2023r. |
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: |
Edukacja w Folwarku Jurand Agnieszka Kątna-Dolata |
Tytuł zajęć: |
,,Leśny świat w miniaturze" Warsztaty przyrodnicze
|
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: |
Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku |
Imię i nazwisko nauczyciela: |
Beata Stepańczak |
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: |
edukacja wczesnoszkolna |
Ilość osób w grupie: |
46 |
Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• realizowany temat |
• polecanie innych |
• atrakcje |
• osoba edukatora |
• miejsce zajęć |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Dzięki wspólnej wizycie w lesie, dzieci poznały jego warstwową budową oraz charakterystyczne rośliny. Ponad to wysłuchały krótkiej prelekcji o wartości wody w przyrodzie i jej obiegu. Stworzyły własna mikroskopijną biosferę, zabrały ją do domu, by codziennie obserwować życie roślin w zamkniętym, szklanym słoju. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Wykorzystując lokalizację zamieszkania, własną inwencję, środowisko naturalne można stworzyć wyjątkowe miejsce do samorozwoju i ekorozwoju obszaru. Dowodem na to jest Folwark Jeździecki Jurand. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Warsztaty przyczyniły się do uświadomienia dzieciom, jak ważne dla zdrowia jest czyste powietrze. Aby jednak tak było, istotne są działania każdego człowieka - nasadzanie drzew i ekologiczne sposoby ogrzewania domów. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Uczniowie podczas warsztatów zobaczyli jak można wykorzystać materiały, które daje nam natura bez potrzeby kupowania zamienników. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Stworzenie miniatury lasu w słoiku
|
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• utrwalono pojęcia |
• rozszerzono wiedzę |
• uczestnik mógł zabrać pracę do domu |
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• stosowanie nowoczesnych metod nauczania |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• rozwijanie kreatywności |
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? W bardzo dużym zakresie
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: przyroda, biologia
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|