BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 3 październik 2023r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Edukacja w Folwarku Jurand Agnieszka Kątna-Dolata
Tytuł zajęć: ,,Leśny świat w miniaturze" Warsztaty przyrodnicze
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku
Imię i nazwisko nauczyciela: Beata Stepańczak
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: edukacja wczesnoszkolna
Ilość osób w grupie: 46

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• polecanie innych
• atrakcje
• osoba edukatora
• miejsce zajęć
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Dzięki wspólnej wizycie w lesie, dzieci poznały jego warstwową budową oraz charakterystyczne rośliny. Ponad to wysłuchały krótkiej prelekcji o wartości wody w przyrodzie i jej obiegu. Stworzyły własna mikroskopijną biosferę, zabrały ją do domu, by codziennie obserwować życie roślin w zamkniętym, szklanym słoju.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Wykorzystując lokalizację zamieszkania, własną inwencję, środowisko naturalne można stworzyć wyjątkowe miejsce do samorozwoju i ekorozwoju obszaru. Dowodem na to jest Folwark Jeździecki Jurand.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Warsztaty przyczyniły się do uświadomienia dzieciom, jak ważne dla zdrowia jest czyste powietrze. Aby jednak tak było, istotne są działania każdego człowieka - nasadzanie drzew i ekologiczne sposoby ogrzewania domów.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie podczas warsztatów zobaczyli jak można wykorzystać materiały, które daje nam natura bez potrzeby kupowania zamienników.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Stworzenie miniatury lasu w słoiku
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• utrwalono pojęcia
• rozszerzono wiedzę
• uczestnik mógł zabrać pracę do domu
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• stosowanie nowoczesnych metod nauczania
Polecam zajęcia ze względu na:
• rozwijanie kreatywności
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? W bardzo dużym zakresie

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: przyroda, biologia

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij