| Data odbycia zajęć: |
9 październik 2023r. |
| Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: |
Centrum Edukacyjno- Turystyczne "Naturum" |
| Tytuł zajęć: |
Warsztaty filmowe z edukacją regionalną i przyrodniczą w rezerwacie "Stawy Milickie".
|
| Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: |
Szkoła Podstawowa im. J.Słowackiego w Sułowie |
| Imię i nazwisko nauczyciela: |
Anna Tyczyńska |
| Przedmiot nauczany przez nauczyciela: |
matematyka, informatyka, fizyka |
| Ilość osób w grupie: |
15 |
Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
| • realizowany temat |
| • polecanie innych |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Uczestnicy warsztatów mogą zobaczyć, jak wygląda praca rybaka stawowego. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| W trakcie warsztatów uczestnicy mają możliwość zwiedzenia skansenu i zobaczenia narzędzi i urządzeń związanych z gospodarką stawową. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Podczas warsztatów jest niebywała okazja obserwacji przyrody w miejscach często niedostępnych mieszkańcom i turystom. Można obserwować wiele gatunków ptaków przebywających na stawach. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|
| W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
| słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
|
| Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
|
| Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
|
| Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
| • TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało?
|
|
| Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
| • utrwalono pojęcia |
| • rozszerzono wiedzę |
| • uczestnik mógł zabrać pracę do domu |
| • w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
| Polecam z prowadzenia zajęć: |
| • przygotowanie merytoryczne |
|
| Polecam zajęcia ze względu na: |
|
|
| Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|