BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 25 październik 2023r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Produkty z Tradycją Sp. z o.o.
Tytuł zajęć: Kiszenie warzyw i surówki
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku
Imię i nazwisko nauczyciela: Beata Stepańczak
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: edukacja wczesnoszkolna
Ilość osób w grupie: 45

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• atrakcje
• osoba edukatora
• miejsce zajęć
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Dzięki wizycie w gospodarstwie rolnym, dzieci zapoznały się z polem i roślinami, które na nim się uprawia. Wysłuchały prelekcji o roli dżdżownic w glebie i produkcji kompostu. Dowiedziały się również jak ważna i niezbędna jest woda w życiu człowieka i przyrodzie.
Wykonały samodzielnie surówkę z warzyw i ukisiły kapustę. Wykonane produkty mogły zabrać ze sobą do domu.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Dolina Baryczy jako mała ojczyzna może być a właściwie stała się miejscem, w którym zachowując specyfikę obszaru z pasją można realizować swoją wizję na ekologiczne gospodarstwo ze zdrowymi produktami z tradycją i takie jest właśnie gospodarstwo M. Sznajder.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Warsztaty uświadomiły dzieciom jak ważny jest wpływ człowieka na środowisko -
segregacja odpadów, produkcja kompostu, nasadzanie pożytecznych chwastów, które są cennym składnikiem ekosystemu. Pozostawienie niewielkiej ilości chwastów na polu przyczyni się do zwiększenia bioróżnorodności i polepszenia kondycji roślin.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie podczas warsztatów dowiedzieli się jak ważne jest zdrowe odżywianie i mądre decyzje zakupowe. Zapoznali się z krótkim łańcuchem dostaw, bezpośrednio od rolnika, w warzywniaku a nie w markecie. Dowiedzieli się również, że warzywa kiszone pełnią ważną rolę w budowaniu odporności.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• utrwalono pojęcia
• rozszerzono wiedzę
• uczestnik mógł zabrać pracę do domu
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• przygotowanie merytoryczne
Polecam zajęcia ze względu na:
• atrakcyjność zajęć
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? Poprzez portale społecznościowe oraz strona internetowa szkoły

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: przyroda, biologia, godzina wychowawcza

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij