Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• realizowany temat |
• inne, jakie?
Prosze wpisać jakie: Oferta dotyczy ochrony klimatu, w poprzednich edycjach grantu korzystaliśmy z niej kilkakrotnie.
|
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Zajęcia bazują na materiałach pozyskanych na miejscu w Baryczy oraz w zbiorniku wody stojącej w parku przypałacowym w Żmigrodzie. Spacer po parkowych ścieżkach jest okazją do podziwiania pomników przyrody, do obserwacji natury w okresie jesiennym, np. przeloty ptaków migrujących oraz poznania historii miejsca. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
W I części zajęć z młodzieżą spotkał się pan Nadleśniczy i przedstawił m. in. krótki rys historyczny dot. tworzenia struktur administracyjnych lasów państwowych, roli gospodarki leśnej (pozyskania surowca drzewnego) w gospodarce naszego kraju oraz znaczenia pracy leśników w zachowaniu bioróżnorodności ekosystemów leśnych. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Zajęcia poświęcone roli wody w skali całej kuli ziemskiej oraz w zakresie tworzenia i realizacji programu tzw. małej retencji, jej roli w zatrzymaniu skutków suszy na terenach leśnych. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• utrwalono pojęcia |
• rozszerzono wiedzę |
• uczestnik mógł zabrać pracę do domu |
• postawiono ważne pytania do przemyślenia |
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• inne, jakie?
Proszę wpisać jakie: trzy powyższe wyróżniki
|
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• inne, jakie?
Proszę wpisać jakie: Potrzeba ustawicznej edukacji społeczeństwa w zakresie ochrony zasobów naturalnych i przeciwdziałania skutkom zmian klimatycznych
|
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? ochrona zasobów wodnych, ekologia
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: biologia, godzina wychowawcza, przedmioty zawodowe leśne
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|