Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• realizowany temat |
• osoba edukatora |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Duże zaangażowanie uczniów zajęciami spowodowane jest przede wszystkim możliwością własnoręcznej produkcji sera, mleka czy mąki. Podczas zajęć dzieci poznają tradycyjne sposoby wytwarzania tych produktów oraz stare narzędzia. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
W gospodarstwie jest kolekcja dawnych maszyn rolniczych, które pani Hania bardzo ciekawie prezentuje. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Dzieci zobaczyły jak może wyglądać duże, aktywne gospodarstwo rolne. Zwróciły uwagę na panujący wokół porządek. Zachwycały się żywym inwentarzem. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Uczniowie utrwalali nawyki wyrzucania odpadów do odpowiednich pojemników. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Dzięki udziałowi w zajęciach dzieci uświadamiły sobie, że kupowanie produktów od lokalnych wytwórców ma wpływ nie tylko na ich zdrowie, ale również powoduje mniejsze zanieczyszczanie środowiska. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
przyroda, doradztwo zawodowe
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Duzy zasób wiedzy pań prowadzących zajęcia oraz ciekawy sposób jej przekazywania
|
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• utrwalono pojęcia |
• rozszerzono wiedzę |
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• przygotowanie merytoryczne |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• atrakcyjne zagospodarowanie terenu |
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? Podczas zajęć dzieci uczą sie rzeczy wcześnie nieznanych i bardzo się przy tym angażują
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: przyroda, historia, doradztwo zawodowe
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|