Data odbycia zajęć: |
11 grudzień 2023r. |
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: |
Edukacja nad stawami "Ruda Żmigrodzka" L. Jażdżewska |
Tytuł zajęć: |
Warsztaty świąteczne "Od karpika do piernika"
|
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: |
Szkoła Podstawowa we Wróblińcu |
Imię i nazwisko nauczyciela: |
Izabela Ptak |
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: |
edukacja wczesnoszkolna, historia, WOS, technika |
Ilość osób w grupie: |
42 |
Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• realizowany temat |
• osoba edukatora |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Z potencjału kulturowego było tylko malowanie pierników. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Piękna okolica, stawy z rybami, ptactwo, daniele i piękna przyroda. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Nawiązanie do historii karpia w Dolinie Baryczy. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: odnawialne źródła energii (instalacje energii odnawialnej fotowoltaika, solary, pompy ciepła – działanie w praktyce, korzyści) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Dzieci mogły zobaczyć instalację fotowoltaiczną i miejsce do ładowania baterii elektrycznych. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Dzieci umiejętnie segregowały odpady, które wyprodukowały. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Malowanie pierników
|
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• rozszerzono wiedzę |
• uczestnik mógł zabrać pracę do domu |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• komunikatywność edukatora |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.) |
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? Przyrodników ze względu na walory przyrodnicze, regionalistów ze względu na gospodarkę rybacką, turystom jako miejsce wypoczynku.
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: wszystkich, każdy znajdzie coś dla siebie
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|