Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• realizowany temat |
• miejsce zajęć |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Ciekawe miejsce z tradycją, przekazane z ojca na córkę. Teren wymaga jeszcze zagospodarowania, ale będzie pięknie. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Wykorzystano to co w regionie jest blisko, las i pola. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Uczniowie na zajęciach rozpoznawali różne typy zbóż i mąki, a następnie wypiekali i konsumowali własnoręcznie zrobione bułki. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Prowadząca często nawiązywała do prawidłowej segregacji, robieniu zakupów u lokalnych dostawców oraz krótkim łańcuchu dostaw. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Mówiono o lokalnych producentach, towarach w jakie się można u nich zaopatrzyć oraz jak to wpływa na zmiany klimatyczne. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Rozpoznawanie zbóż i produktów które z nich powstaną. Może na jakiś zajęciach dodatkowych będą to robiła.
|
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• rozszerzono wiedzę |
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• komunikatywność edukatora |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? Wyjazd na inne zajęcia
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: wszystkich, każdy znajdzie coś dla siebie
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|