BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 14 grudzień 2023r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Produkty z Tradycją Sp. z o.o.
Tytuł zajęć: Kiszenie warzyw i surówki
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie
Imię i nazwisko nauczyciela: Izabela Błaszczyńska
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: wychowanie przedszkolne
Ilość osób w grupie: 31

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• polecanie innych
• atrakcje
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Ocena na 6. Dzieci zapoznały się z etapami kiszenia kapusty i buraków, oraz wykorzystanie bogactwa przyrodniczego z tego regionu. Etapy zbioru warzyw, przechowywania i przetwarzania.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Wykorzystanie bogactwa upraw warzyw z tego regionu. Ocena 6
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Wykorzystanie ekologicznych pojemników do przetworów. Ocena 6
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Zakup regionalnych produktów. Ocena 6.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• TAK
Najbardziej z zajęć – polecam:
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? kiszenie kapusty
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• rozszerzono wiedzę
• uczestnik mógł zabrać pracę do domu
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• komunikatywność edukatora
Polecam zajęcia ze względu na:
• zaangażowanie w realizację zajęć
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? W zakresie atrakcyjności i różnorodności

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: wszystkim nauczycielom

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij