Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: | 10 maj 2019r. |
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: | HAGRO Hanna Jankowska |
Tytuł zajęć: | Życie na wsi |
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: | Szkoła Podstawowa we Wróblińcu |
Imię i nazwisko nauczyciela: | Dorota Piec |
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: | biologia, geografia |
Ilość osób w grupie: | 13 |
Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Pokazuje w doskonały sposób jak dawniej żyło się na wsi. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Zgromadzone sprzęty pokazują ciężką pracę rolnika dawniej, a przy tym nawiązanie do literatury. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Czynne gospodarstwo rolne pokazuje jak można wykorzystać potencjał przyrodniczy do rozwijania swoich marzeń. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Działalność rolnicza - omówienie upraw i hodowli bydła w naszym terenie. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Porównanie działalności człowieka dawniej i dziś. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Zwrócenie uwagi na gospodarkę ściekami oraz zmiany klimatyczne prowadzące do ograniczenia ilości opadów. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Zwrócenie uwagi na segregację odpadów, pokazanie w sposób praktyczny jak to robić. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Zwrócenie uwagi na produkty, które można zakupić bezpośrednio od rolnika. | |||||||||||||||
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? | |||||||||||||||
Jaki przedmiot /Uwagi: geografia - Rolnictwo w Polsce. |
|||||||||||||||
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Najbardziej z zajęć – polecam: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Polecam z prowadzenia zajęć: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Polecam zajęcia ze względu na: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? | |||||||||||||||
|