Raport pogłębionej opinii
| Data odbycia zajęć: | 24 październik 2023r. |
| Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: | Warsztatownia Kulturka u stółka |
| Tytuł zajęć: | Warsztaty przyrodnicze "Las w szkle" |
| Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: | Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie |
| Imię i nazwisko nauczyciela: | Marzena Wysocka |
| Przedmiot nauczany przez nauczyciela: | Edukacja wczesnoszkolna |
| Ilość osób w grupie: | 37 |
| Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce) | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska | |||||||||||||||
| W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? | |||||||||||||||
Jaki przedmiot /Uwagi: |
|||||||||||||||
| Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Najbardziej z zajęć – polecam: | |||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
| Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Polecam z prowadzenia zajęć: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Polecam zajęcia ze względu na: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||