Data odbycia zajęć: |
24 maj 2019r. |
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: |
Stacja Ornitologiczna Uniwersytetu Wrocławskiego |
Tytuł zajęć: |
Stawy Milickie – gospodarstwo rybackie i rezerwat ptaków, jak pogodzić hodowlę ryb i ochronę przyrody
|
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: |
Technikum Leśne w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego |
Imię i nazwisko nauczyciela: |
Jolanta Cwenar |
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: |
wychowawca w internacie |
Ilość osób w grupie: |
12 |
Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• realizowany temat |
• miejsce zajęć |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Ścieżka przyrodnicza ciekawa, zróżnicowana jeśli chodzi o występowanie gatunków flory i fauny stawowej, bioróżnorodność. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Ścieżka przyrodnicza usytuowana na terenach hodowlanych, w temacie zajęć terenowych omawiany problem działalności gospodarczej człowieka i działań chroniących przyrodę. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Zmiany klimatyczne dotyczą stanu wód na danym terenie, gospodarka rybacka prowadzona zgodnie z rytmami natury, zakładająca współistnienie ochrony przyrody i hodowli ryb na wspólnym obszarze. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
Zajęcia popołudniowe w internacie (wycieczki rowerowe, obserwacje ornitologiczne)- wykorzystanie tematyki ekologicznej na bazie rozwiązań stosowanych w regionie, czyli koegzystencja gospodarki rybackiej i obszarów chronionych (rezerwatów).
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
• inne, jakie?
Prosze wpisać jakie: swoboda wypowiedzi, dyskusji, wymiany poglądów na tematy ekologiczne
|
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• rozszerzono wiedzę |
• postawiono ważne pytania do przemyślenia |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• przygotowanie merytoryczne |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• inne, jakie?
Proszę wpisać jakie: zajęcia terenowe, wyjście z klasy szkolnej
|
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? edukacja regionalna i ekologiczna
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: wychowawcy klas, nauczyciele przedmiotów przyrodniczych
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|