Data odbycia zajęć: |
12 wrzesień 2019r. |
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: |
Centrum Edukacji Ekologicznej Nadleśnictwa Żmigród- LKP "Lasy Doliny Baryczy" |
Tytuł zajęć: |
Las, a klimat
|
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: |
Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku |
Imię i nazwisko nauczyciela: |
Stanisława Łuczak |
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: |
przyroda, matematyka, fizyka |
Ilość osób w grupie: |
40 |
Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• realizowany temat |
• miejsce zajęć |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
Podczas realizacji tematu zajęć uczniowie nie chodzili wprawdzie po ścieżkach przyrodniczych, jednak wejście do lasu i pomiar drzew był atrakcyjny. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Prowadząca bardzo wnikliwie prezentowała zagadnienia dotyczące gospodarki emisyjnej, angażując uczniów do czynnego udziału w dyskusji. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Uczniowie uświadomili sobie w jakim stopniu gospodarowanie wodą w ich domach wpływa na zmiany klimatyczne na Ziemi. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Uczniowie zostali utwierdzeni w przekonaniu, że odpowiedzialna gospodarka odpadami każdego człowieka przeciwdziała zmianom klimatu. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
przyroda, godzina wychowawcza
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
• rozwijanie kreatywności |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• rozszerzono wiedzę |
• postawiono ważne pytania do przemyślenia |
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• komunikatywność edukatora |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• dostosowane do grupy wiekowej wyposażanie |
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? podniesienia świadomości ekologicznej
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: biologia, geografia
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|