Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: | 25 wrzesień 2019r. |
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: | Kreatywny Obiekt Multifunkcyjny w Miliczu |
Tytuł zajęć: | S.O.S PLANETA_ Misja ekoDom |
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: | Szkoła Podstawowa im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich |
Imię i nazwisko nauczyciela: | Monika Maryniak |
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: | przyroda/biologia/geografi |
Ilość osób w grupie: | 31 |
Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
-oryginalny pomysł z wcieleniem się uczestników warsztatów w mieszkańców Doliny Baryczy w przyszłości | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
- uwrażliwienie i wzbudzenie w uczestnikach zajęć odpowiedzialności za otaczające nas środowisko, - film przyrodniczy o Dolinie Baryczy |
|||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: odnawialne źródła energii (instalacje energii odnawialnej fotowoltaika, solary, pompy ciepła – działanie w praktyce, korzyści) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
- uczestnicy zostali podzieleni na grupy. Każda z nich wykonując poszczególne zadania zapoznawała się z kolejnymi aspektami przeciwdziałania zmianom klimatu | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
- podejmowanie dyskusji, przytaczanie sytuacji z życia codziennego, - ułożenie rymowanki |
|||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
- przeprowadzenie doświadczenia z mini oczyszczalnią ścieków, - obliczenia dotyczące np. zużycia wody |
|||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
-segregacja śmieci do odpowiednich worków, - przytoczenie informacji o odpowiedzialnych zakupach, - recykling - nowe życie odpadów, wykonanie ze śmieci według własnego pomysłu np. statku |
|||||||||||||||
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? | |||||||||||||||
Jaki przedmiot /Uwagi: |
|||||||||||||||
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Najbardziej z zajęć – polecam: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Polecam z prowadzenia zajęć: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Polecam zajęcia ze względu na: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? | |||||||||||||||
|