Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• realizowany temat |
• miejsce zajęć |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Warsztaty Dobrego Projektowania to zajęcia twórczego rozwiązywania problemów. Dzieci pracowały metodą design thinking - projektowały przedmioty, które były odpowiedzią na wybrane problemy społeczne w Dolinie Baryczy (u nas były to parasolki). Podczas prezentacji uczniowie mogli odpowiedzieć sobie na pytanie, czy zaprojektowane rzeczy są dobre czy złe. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Podczas warsztatów uczniowie poznali zasady ekodizajnu, oszczędzania wody oraz dbania o środowisko. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Uczniowie do wykonania prototypów parasolek wykorzystywali materiały recyklingowe. Warsztaty zachęcały dzieci do zwracania uwagi na świadome i ekologiczne zakupy oraz do dbania o środowisko. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Uczniowie do wykonania prototypów parasolek wykorzystywali materiały recyklingowe. Warsztaty zachęcały dzieci do zwracania uwagi na świadome i ekologiczne zakupy oraz do dbania o środowisko. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
Przyroda, geografia
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
• rozwijanie kreatywności |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Tworzenie nowych rzeczy z materiałów recyklingowych.
|
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• postawiono ważne pytania do przemyślenia |
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• stosowanie nowoczesnych metod nauczania |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.) |
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? Udział w zajęciach
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|