STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 18 październik 2021r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Kreatywny Obiekt Multifunkcyjny w Miliczu
Tytuł zajęć: Twórczo w Recyklingu
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Powidzku
Imię i nazwisko nauczyciela: Agnieszka Matunin
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: Przyroda, geografia
Ilość osób w grupie: 27

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• miejsce zajęć
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Warsztaty Dobrego Projektowania to zajęcia twórczego rozwiązywania problemów. Dzieci pracowały metodą design thinking - projektowały przedmioty, które były odpowiedzią na wybrane problemy społeczne w Dolinie Baryczy (u nas były to parasolki). Podczas prezentacji uczniowie mogli odpowiedzieć sobie na pytanie, czy zaprojektowane rzeczy są dobre czy złe.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Podczas warsztatów uczniowie poznali zasady ekodizajnu, oszczędzania wody oraz dbania o środowisko.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie do wykonania prototypów parasolek wykorzystywali materiały recyklingowe. Warsztaty zachęcały dzieci do zwracania uwagi na świadome i ekologiczne zakupy oraz do dbania o środowisko.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie do wykonania prototypów parasolek wykorzystywali materiały recyklingowe. Warsztaty zachęcały dzieci do zwracania uwagi na świadome i ekologiczne zakupy oraz do dbania o środowisko.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Przyroda, geografia
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
• rozwijanie kreatywności
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Tworzenie nowych rzeczy z materiałów recyklingowych.
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• postawiono ważne pytania do przemyślenia
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• stosowanie nowoczesnych metod nauczania
Polecam zajęcia ze względu na:
• dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.)
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? Udział w zajęciach

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij