Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
| • realizowany temat |
| • atrakcje |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Oferta bazuje na tradycyjnych przekazach dotyczących kiszenia warzyw. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
| Gospodarstwo bazuje na tym co daje przyroda, Gospodarze doskonale wykorzystują lokalny potencjał przyrodniczy. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Omawiano jak prawidłowo segregować odpady w gospodarstwie, na co zwracać uwagę podczas zakupów. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Uświadamiano uczniów jak ważny jest krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade. |
| W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
| słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
Geografia, biologia- zanieczyszczenie środowiska, ekologia, zmiany klimatu
|
| Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
|
| Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
|
| Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
| • TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Organizacja święta pieczonego ziemniaka, robienie surówek
|
|
| Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
| • uczestnik mógł zabrać pracę do domu |
|
| Polecam z prowadzenia zajęć: |
| • komunikatywność edukatora |
|
| Polecam zajęcia ze względu na: |
| • dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.) |
|
| Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|