BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Tworzymy folder turystyczny najbliższej ścieżki przyrodniczej.

Materiał Edukacyjny, Autor: Weronika Surmań , Gimnazjum im. Macieja Rataja w Żmigrodzie
Poziom nauczania
 0/5
Podczas zajęć uczniowie przygotowują ulotkę informacyjną opisującą wybraną ścieżkę przyrodniczą w języku angielskim i niemieckim dla gości z zagranicy
PLIKI ZASOBU
 
( 77 KB .DOC )
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
SŁOWA KLUCZOWE
  • Klasy gimnazjalne
  • Język obcy nowożytny
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Przetwarzanie wypowiedzi. Uczeń zmienia formę przekazu ustnego lub pisemnego w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
    Tworzenie wypowiedzi. Uczeń samodzielnie formułuje bardzo krótkie, proste i zrozumiałe wypowiedzi ustne i pisemne, w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
    Znajomość środków językowych. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie tematów wskazanych w wymaganiach szczegółowych.
    Treści nauczania:
  • Klasy ponadpodstawowe
  • Język obcy nowożytny - angielski
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Tworzenie wypowiedzi
    Uczeń tworzy wypowiedzi, celowo posługując się różnymi mediami (słowo mówione i pisane, obraz malarski, fotograficzny, filmowy, dźwięk, widowisko, środki multimedialne); aktywnie współtworzy kulturę lokalną (szkoły, dzielnicy, miejscowości).
    Znajomość środków językowych
    Uczeń posługuje się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych) umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie tematów wskazanych w wymaganiach szczegółowych
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij