Współpraca między lokalnymi organizacjami i gospodarstwami rybackimi na podstawie publikacji: ''Farnet Guide".
Materiał Edukacyjny, Autor: Katarzyna Andrzejewska , Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy"Poziom nauczania |
0/5
Praca z tekstem na poziomie upper-intermediate. Uczniowie poznają główne założenia współpracy między obszarami rybackimi.Na podstawie tekstu potrafią w języku anielskim wymienić zalety takiej współpracy jak i ewentualne nadużycia. Praca w grupach, panel dyskusyjny.
- Klasy ponadpodstawowe
Język obcy nowożytny - angielski
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Odbiór wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji
Uczeń odbiera teksty kultury i wykorzystuje informacje w nich zawarte, z uwzględnieniem specyfiki medium, w którym są przekazywane
Uczeń odbiera teksty kultury i wykorzystuje informacje w nich zawarte, z uwzględnieniem specyfiki medium, w którym są przekazywane
Tworzenie wypowiedzi
Uczeń tworzy wypowiedzi, celowo posługując się różnymi mediami (słowo mówione i pisane, obraz malarski, fotograficzny, filmowy, dźwięk, widowisko, środki multimedialne); aktywnie współtworzy kulturę lokalną (szkoły, dzielnicy, miejscowości).
Uczeń tworzy wypowiedzi, celowo posługując się różnymi mediami (słowo mówione i pisane, obraz malarski, fotograficzny, filmowy, dźwięk, widowisko, środki multimedialne); aktywnie współtworzy kulturę lokalną (szkoły, dzielnicy, miejscowości).
Znajomość środków językowych
Uczeń posługuje się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych) umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie tematów wskazanych w wymaganiach szczegółowych
Uczeń posługuje się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych) umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie tematów wskazanych w wymaganiach szczegółowych
Treści nauczania: