Fische sind immer lecker!- przepis na potrawę rybną
Materiał Edukacyjny, Autor: Anna Góralczyk , Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w TwardogórzePoziom nauczania |
5/5
Uczeń potrafi samodzielnie napisać przepis na potrawę rybną
- Klasy gimnazjalne
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Odbiór wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji
Uczeń odbiera teksty kultury i wykorzystuje informacje w nich zawarte, z uwzględnieniem specyfiki medium, w którym są przekazywane
Reagowanie na wypowiedzi. Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie i w typowych sytuacjach reaguje w sposób zrozumiały, adekwatnie do sytuacji komunikacyjnej, ustnie lub pisemnie, w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
Rozumienie wypowiedzi. Uczeń rozumie bardzo proste i krótkie wypowiedzi ustne artykułowane wyraźnie i powoli, w standardowej odmianie języka, a także krótkie i proste wypowiedzi pisemne w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
Znajomość środków językowych. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie tematów wskazanych w wymaganiach szczegółowych.
Treści nauczania: