BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Rośliny nagonasienne w Dolinie Baryczy

Materiał Edukacyjny, Autor: Marika Jędrzejewska , Zespól Szkół w Sośniach
Poziom nauczania
 0/5
Scenariusz lekcji biologii w klasie I gimnazjum, na której uczniowie poznają rośliny nagonasienne znajdujące się w Dolinie Baryczy ich cykl rozwojowy oraz znaczenie.
PLIKI ZASOBU
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Klasy gimnazjalne
  • Biologia
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Poszukiwanie, wykorzystanie i tworzenie informacji.
    Uczeń wykorzystuje różnorodne źródła i metody pozyskiwania informacji, w tym technologię informacyjno-komunikacyjną, odczytuje, analizuje, interpretuje i przetwarza informacje tekstowe, graficzne, liczbowe, rozumie i interpretuje pojęcia biologiczne, zna podstawową terminologie biologiczną.
    Znajomość różnorodności biologicznej i podstawowych procesów biologicznych.
    Uczeń opisuje, porządkuje i rozpoznaje organizmy, wyjaśnia zjawiska i procesy biologiczne zachodzące w wybranych organizmach i w środowisku, przedstawia i wyjaśnia zależności między organizmem a środowiskiem, wskazuje ewolucyjne źródła różnorodności biologicznej.
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij