Odczyn zanieczyszczeń powietrza na terenie Doliny Baryczy. Jak powstają kwaśne deszcze?
Materiał Edukacyjny, Autor: Agata Stekiel , Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w TwardogórzePoziom nauczania |
0/5
Uczniowie doświadczalnie sprawdzają obecność w powietrzu tlenków będących przyczyna kwaśnych opadów.
- Klasy gimnazjalne
Chemia
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Opanowanie czynności praktycznych.
Uczeń bezpiecznie posługuje się prostym sprzętem laboratoryjnym i podstawowymi odczynnikami chemicznymi; projektuje i przeprowadza proste doświadczenia chemiczne.
Uczeń bezpiecznie posługuje się prostym sprzętem laboratoryjnym i podstawowymi odczynnikami chemicznymi; projektuje i przeprowadza proste doświadczenia chemiczne.
Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów.
Uczeń opisuje właściwości substancji i wyjaśnia przebieg prostych procesów chemicznych; zna związek właściwości różnorodnych substancji z ich zastosowaniami i ich wpływ na środowisko naturalne; wykonuje proste obliczenia dotyczące praw chemicznych.
Uczeń opisuje właściwości substancji i wyjaśnia przebieg prostych procesów chemicznych; zna związek właściwości różnorodnych substancji z ich zastosowaniami i ich wpływ na środowisko naturalne; wykonuje proste obliczenia dotyczące praw chemicznych.
Treści nauczania: