Terapia przez zabawę.
Materiał Edukacyjny, Autor: Teresa Tyszer , Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w TwardogórzePoziom nauczania |
5/5
Zastosowanie gier dydaktycznych na zajęciach korekcyjno - kompensacyjnych, na świetlicy czy zajęciach artystycznych
- Klasy gimnazjalne
Godzina wychowawcza - wybierz z dodatkowym przedmiotem nauczania powiązanym z tematem lekcji
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Treści nauczania:
Język polski
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Odbiór wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji.
Uczeń samodzielnie dociera do informacji; rozumie komunikaty o coraz bardziej skomplikowanej organizacji - werbalne i niewerbalne; podejmuje refleksję nad znaczeniami słów i dąży do ich dokładnego rozumienia; krytycznie ocenia zawartość komunikatów.
Uczeń samodzielnie dociera do informacji; rozumie komunikaty o coraz bardziej skomplikowanej organizacji - werbalne i niewerbalne; podejmuje refleksję nad znaczeniami słów i dąży do ich dokładnego rozumienia; krytycznie ocenia zawartość komunikatów.
Treści nauczania:
Przedmioty uzupełniające (zajęcia artystyczne, zajęcia techniczne)
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Przedmioty uzupełniające - zajęcia artystyczne
Przedmioty uzupełniające - zajęcia techniczne
Treści nauczania: