Wiosna, wiosna już na łące.
Materiał Edukacyjny, Autor: Małgorzata Mokwińska , Zespól Szkół w SośniachPoziom nauczania |
0/5
Sytuacja edukacyjna z zastosowaniem alternatywnych metod nauki czytania, sprzyjająca aktywizowaniu i motywowaniu dzieci do nauki czytania i pisania.
- Przedszkole
Wychowanie przedszkolne
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Budowanie dziecięcej wiedzy o świecie społecznym, przyrodniczym i technicznym oraz rozwijanie umiejętności prezentowania swoich przemyśleń w sposób zrozumiały dla innych
Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci, które są niezbędne w poprawnych relacjach z dziećmi i dorosłymi
Treści nauczania:
Dziecko obdarza uwagą dzieci i dorosłych, aby rozumieć to, co mówią i czego oczekują; grzecznie zwraca się do innych w domu, w przedszkolu, na ulicy;
Dziecko wymienia rośliny i zwierzęta żyjące w różnych środowiskach przyrodniczych, np. na polu, na łące, w lesie
Dziecko śpiewa piosenki z dziecięcego repertuaru oraz łatwe piosenki ludowe; chętnie uczestniczy w zbiorowym śpiewie, w tańcach i muzykowaniu
Dziecko jest sprawne fizycznie lub jest sprawne w miarę swoich możliwości, jeżeli jest dzieckiem mniej sprawnym ruchowo;