Mobilne aplikacje do rozpoznawania drzew
Materiał Edukacyjny, Autor: Katarzyna Szafraniec , Szkoła Podstawowa im. J.Słowackiego w Sułowie| Poziom nauczania |   | 




 0/5
 0/5prezentacja zawiera sposoby rozpoznawania drzew oraz kilka wybranych aplikacji do rozpoznawania drzew
					
					
- Klasy gimnazjalne
Biologia
							Podstawa programowa do 2017 
								Cele ogólne:
								Poszukiwanie, wykorzystanie i tworzenie informacji.  
Uczeń wykorzystuje różnorodne źródła i metody pozyskiwania informacji, w tym technologię informacyjno-komunikacyjną, odczytuje, analizuje, interpretuje i przetwarza informacje tekstowe, graficzne, liczbowe, rozumie i interpretuje pojęcia biologiczne, zna podstawową terminologie biologiczną.
Uczeń wykorzystuje różnorodne źródła i metody pozyskiwania informacji, w tym technologię informacyjno-komunikacyjną, odczytuje, analizuje, interpretuje i przetwarza informacje tekstowe, graficzne, liczbowe, rozumie i interpretuje pojęcia biologiczne, zna podstawową terminologie biologiczną.
Znajomość  różnorodności  biologicznej  i  podstawowych  procesów biologicznych. 
Uczeń opisuje, porządkuje i rozpoznaje organizmy, wyjaśnia zjawiska i procesy biologiczne zachodzące w wybranych organizmach i w środowisku, przedstawia i wyjaśnia zależności między organizmem a środowiskiem, wskazuje ewolucyjne źródła różnorodności biologicznej.
Uczeń opisuje, porządkuje i rozpoznaje organizmy, wyjaśnia zjawiska i procesy biologiczne zachodzące w wybranych organizmach i w środowisku, przedstawia i wyjaśnia zależności między organizmem a środowiskiem, wskazuje ewolucyjne źródła różnorodności biologicznej.
Treści nauczania:
						Uczeń obserwuje  okazy  i  porównuje  cechy  morfologiczne  glonów  i roślin  lądowych  (mchów,  widłaków,  skrzypów,  paproci, nagozalążkowych  i  okrytozalążkowych),  wymienia  cechy umożliwiające  zaklasyfikowanie  organizmu  do  wymienionych wyżej  grup  oraz  identyfikuje  nieznany  organizm  jako przedstawiciela jednej z nich na podstawie obecności tych cech; 
Uczeń posługuje się prostym kluczem do oznaczania organizmów; 
Uczeń uzasadnia  potrzebę  klasyfikowania  organizmów  i  przedstawia zasady  systemu  klasyfikacji  biologicznej  (system  jako  sposób katalogowania  organizmów,  jednostki  taksonomiczne,  podwójne nazewnictwo); 
 
						 
							 
						 
						 
								 
								 
								 
								 
								 
										 
										 
										 
										 
										
 
					 
				