Spacer na wiosenną łąkę
Materiał Edukacyjny, Autor: Katarzyna Kujawa , Przedszkole Samorządowe z Oddziałem Przedszkolnym w SośniachPoziom nauczania |
0/5
Poznawanie i utrwalanie nazw najbliższych dzieciom łąkowych roślin przy pomocy banera na łąkę 10+ / Rośliny łąkowe Doliny Baryczy
Wiosenna łąka
|
- Przedszkole
Wychowanie przedszkolne
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Budowanie dziecięcej wiedzy o świecie społecznym, przyrodniczym i technicznym oraz rozwijanie umiejętności prezentowania swoich przemyśleń w sposób zrozumiały dla innych
Treści nauczania:
Dziecko potrafi wymienić zmiany zachodzące w życiu roślin i zwierząt w kolejnych porach roku; wie, w jaki sposób człowiek może je chronić i pomóc im, np. przetrwać zimę
Dziecko wie, jakie warunki są potrzebne do rozwoju zwierząt (przestrzeń życiowa, bezpieczeństwo, pokarm) i wzrostu roślin (światło, temperatura, wilgotność)
Dziecko wymienia rośliny i zwierzęta żyjące w różnych środowiskach przyrodniczych, np. na polu, na łące, w lesie