Barycz w skali.
Materiał Edukacyjny, Autor: Małgorzata Dryka , Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w TwardogórzePoziom nauczania |
0/5
Zastosowanie obliczeń związanych z DB
- Klasy (IV-VI)
Matematyka
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Sprawności rachunkowa.
Wykonywanie nieskomplikowanych obliczeń w pamięci lub w działaniach trudniejszych pisemnie oraz wykorzystanie tych umiejętności w sytuacjach praktycznych.
Sprawności rachunkowa.
Weryfikowanie i interpretowanie otrzymanych wyników oraz ocena sensowności rozwiązania.
Wykorzystanie i tworzenie informacji.
Odczytywanie i interpretowanie danych przedstawionych w różnej formie oraz ich przetwarzanie.
Wykorzystanie i tworzenie informacji.
Używanie języka matematycznego do opisu rozumowania i uzyskanych wyników.
Wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji.
Używanie prostych, dobrze znanych obiektów matematycznych, interpretowanie pojęć matematycznych i operowanie obiektami matematycznymi.
Rozumowanie i argumentacja.
Przeprowadzanie prostego rozumowania, podawanie argumentów uzasadniających poprawność rozumowania, rozróżnianie dowodu od przykładu.
Rozumowanie i argumentacja.
Dostrzeganie regularności, podobieństw oraz analogii i formułowanie wniosków na ich podstawie.
Treści nauczania: