STREFA DZIECI

Opinia rodzica jest ważna

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Zanieczyszczenia w najbliższym środowisku

Materiał Edukacyjny, Autor: Marek Pawlicki , Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Wysocku Małym
Poziom nauczania
 0/5
Zajęcia uczniów klasy VII SP w Wysocku Małym w ramach realizacji projektu „Razem dla klimatu”. Zajęcia dotyczyły lokalizowania dzikich wysypisk w najbliższej okolicy i miejsc najbardziej zadymionych. Cały cykl składał się z zajęć w szkole i w terenie. W szkole uczniowie zapoznani zostali z tematyką dzikich wysypisk i zanieczyszczeń powietrza oraz zastosowania tabletów, smartfonów i GPS w terenie, a także podzielili się na grupy i zaplanowali obszar jaki zostanie spenetrowany podczas wycieczki. Podczas zajęć terenowych uczniowie wypełniali karty pracy (w załączeniu).
PLIKI ZASOBU
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
SŁOWA KLUCZOWE
  • Klasy (VII-VIII)
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Posługiwanie się informacjami pochodzącymi z analizy materiałów źródłowych. Uczeń posługuje się podstawową terminologią biologiczną.
    Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów biologicznych. Uczeń interpretuje informacje i wyjaśnia zależności przyczynowo- skutkowe między zjawiskami, formułuje wnioski.
    Postawa wobec przyrody i środowiska. Uczeń opisuje i prezentuje postawę i zachowania człowieka odpowiedzialnie korzystającego z dóbr przyrody.
    Treści nauczania:
    Chemia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Opanowanie czynności praktycznych. Uczeń rejestruje ich wyniki w różnej formie, formułuje obserwacje, wnioski oraz wyjaśnienia.
    Pozyskiwanie, przetwarzanie i tworzenie informacji. Uczeń ocenia wiarygodność uzyskanych danych.
    Pozyskiwanie, przetwarzanie i tworzenie informacji. Uczeń pozyskuje i przetwarza informacje z różnorodnych źródeł z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych.
    Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów. Uczeń wskazuje na związek właściwości różnorodnych substancji z ich zastosowaniami i ich wpływem na środowisko naturalne.
    Treści nauczania:
    Geografia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wiedza geograficzna. Opanowanie podstawowego słownictwa geograficznego w celu opisywania oraz wyjaśniania występujących w środowisku geograficznym zjawisk i zachodzących w nim procesów.
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Prowadzenie obserwacji i pomiarów w terenie, analizowanie pozyskanych danych i formułowanie wniosków na ich podstawie.
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Korzystanie z planów, map, fotografii, rysunków, wykresów, diagramów, danych statystycznych, tekstów źródłowych oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych w celu zdobywania, przetwarzania i prezentowania informacji geograficznych.
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij