Rozpoznajemy gatunki drzew leśnych
Materiał Edukacyjny, Autor: Agnieszka , Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w PrzygodzicachPoziom nauczania |
0/5
Scenariusz i karta pracy zostały opracowane na potrzeby wycieczki do Rezerwatu Wydymacz przy Nadleśnictwie Antonin
- Klasy (IV-VIII)
Przyroda
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Obserwacje, pomiary i doświadczenia.
Uczeń korzysta z różnych źródeł informacji (własnych obserwacji, badań, doświadczeń, tekstów, map, tabel, fotografii, filmów), wykonuje pomiary i korzysta z instrukcji (słownej, tekstowej i graficznej); dokumentuje i prezentuje wyniki obserwacji i doświadczeń; stosuje technologie informacyjno-komunikacyjne.
Uczeń korzysta z różnych źródeł informacji (własnych obserwacji, badań, doświadczeń, tekstów, map, tabel, fotografii, filmów), wykonuje pomiary i korzysta z instrukcji (słownej, tekstowej i graficznej); dokumentuje i prezentuje wyniki obserwacji i doświadczeń; stosuje technologie informacyjno-komunikacyjne.
Treści nauczania:
Uczeń obserwuje i nazywa typowe organizmy lasu, łąki, pola uprawnego;
Uczeń opisuje przystosowania budowy zewnętrznej i czynności życiowych organizmów lądowych do środowiska życia, na przykładach obserwowanych organizmów;