Przegląd Małych Form teatralnych- ciekawe miejsca naszego regionu "Cudze chwalicie, swego nie znacie"
Baza Wiedzy / WIE, Autor: Anna Chudzińska , Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjno - Wychowawczy
Część informacyjna
Nazwa podmiotu zgłaszającego się jako organizator WIE |
Milickie Stowarzyszenie Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych w Miliczu |
||
Imię, nazwisko osoby odpowiedzialnej za zorganizowanie inicjatywy z ramienia podmiotu zgłaszającego |
Anna Chudzińska, Ewelina Leszczyńska, Anetta Derkacz |
||
Dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej: |
ANNA CHUDZIŃSKA |
||
|
|||
telefon |
697614968 |
||
Proponowane terminy realizacji inicjatywy (proszę podać miesiące lub konkretną datę w roku 2019/2020) |
|||
ogłoszenie WIE |
koniec lutego 2020r. |
||
rekrutacja uczestników |
do 23 marca 2020r. |
||
termin umieszczania prac w serwisie |
do 08 maja 2020r. |
||
termin oceny prac przez jury |
do 20 maja 2020r. |
||
ogłoszenie wyników w serwisie |
do końca maja 2020r. |
||
finał/relacja w serwisie |
pierwsza połowa czerwca 2020r. |
Część merytoryczna
lp |
Wytyczne |
Do uzupełnienia przez organizatora (placówka szkolna lub ośrodek pozaszkolny uczestniczący w PROGRAMIE i działający na terenie Doliny Baryczy) |
1. |
Tytuł i nr edycji przedsięwzięcia (konkursu, festiwalu, przeglądu itp. o zasięgu regionalnym) |
IV PRZEGLĄD MAŁYCH FORM TEATRALNYCH – CIEKAWE MIEJSCA NASZEGO REGIONU „CUDZE CHWALICIE, SWEGO NIE ZNACIE”. |
2. |
Partnerzy i sponsorzy wspierający (proszę wymienić nazwy organizacji, jst, nadleśnictw, firm wspierających itp.) |
Stowarzyszenie Partnerstwo dla Doliny Barycz – nagrody dla laureatów, MSPDiON |
3. |
Cele inicjatywy edukacyjnej/ ogólne zasady |
- celem przewodnim przeglądu jest promocja regionu Doliny Baryczy, - poznanie ciekawych miejsc Doliny Baryczy, - bliższe poznanie legend związanych z Doliną Baryczy, - wzbudzanie zainteresowań najbliższą okolicą swojego miejsca zamieszkania.
|
4. |
Planowany zasięg działania (proszę podać z jakich gmin regionu Doliny Baryczy będą uczestnicy). Zasięg co najmniej 3 gmin regionu DB w tym minimum jedną gminę z woj. dolnośląskiego i wielkopolskiego. |
- wszystkie gminy uczestniczące w projekcie Edukacja dla Doliny Baryczy oraz województwo dolnośląskie i wielkopolskie
|
5. |
Odbiorcy- do kogo skierowane jest działanie (poziomy nauczania, grupy wiekowe) |
GRUPY PRZEDSZKOLNE, INTEGRACYJNE ORAZ SZKOLNE |
6. |
Opis przebiegu (np. etapy, forma itp) Planowane terminy : a) ogłoszenia WIE w serwisie b) naboru uczestników c) Umieszczania prac w serwisie d) pracy komisji e) Podsumowania wyników f) Organizacji finału
|
a) koniec lutego – ogłoszenie regulaminu konkursu (rozesłanie zaproszeń do placówek), b) do 23 marca zgłoszenia zainteresowanych placówek udziałem w przeglądzie (karty zgłoszeniowe), c) 23 marzec – 08 maj – czas dla grup przedszkolnych, integracyjnych oraz szkolnych na przygotowanie inscenizacji i zamieszczenie na portalu edukacja.barycz.pl filmów z przebiegu przedstawienia, d) do 20 maja – termin oceny prac przez Jury e) do końca maja – ogłoszenie wyników f) pierwsza połowa czerwca – organizacja finału Nie ma eliminacji pośrednich, wszystkie nagrania przedstawień umieszczane są na portalu. Ocena przez Jury i wybranie I,II,III miejsca w kategorii przedszkolnej ; I, II, III miejsca w kategorii szkolnej klas I – III i klas IV - VIII, - I połowa czerwca – rozdanie nagród laureatom podczas PIKNIKU RODZINNEGO. |
7. |
Prace konkursowe – jakie? (np. film, zdjęcia prac plastycznych, prezentacja, które można zamieścić na portalu itp.)Podać zasady wyboru prac finałowych- (max 3 z każdej placówki uczestniczącej w działaniu – chyba, że jest uzasadnione podać inną ilość prac) zamieszczenie prac do oceny w serwisie www.edukacja.barycz.pl |
Filmy z INSCENIZACJI – CIEKAWE MIEJSCA NASZEGO REGIONU „CUDZE CHWALICIE, SWEGO NIE ZNACIE”. |
8. |
Propozycje kategorii i ilości laureatów (np. I,II, III miejsce- nagrody indywidualne, zbiorowe) |
kategoria grupy przedszkolne, integracyjne – I, II, III miejsce + ewentualne wyróżnienia / nagrody zbiorowe kategoria grupy szkolne I – III – I, II, III miejsce + ewentualne wyróżnienia / nagrody zbiorowe kategoria grupy szkolne IV – VIII – I, II, III miejsce + ewentualne wyróżnienia / nagrody zbiorowe |
9. |
Określić rodzaj oczekiwanego wsparcia od koordynatora |
kontakt, udzielanie informacji w razie potrzeby, wsparcie przy nagrywaniu filmików z przedstawień, pomoc, jeżeli chodzi o nagrody dla laureatów. |
Bez Utworów Zależnych (ang. No Derivative Works (ND)) zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie tylko dokładnych (dosłownych) kopii dzieła, niedozwolone jest jego zmienianie i tworzenie na jego bazie pochodnych. |
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne |