Piernikowe szaleństwo - Warsztaty kulinarne dla dzieci
Oferta Ośrodków, Autor: Agnieszka Kątna-Dolata , Edukacja w Folwarku Jurand Agnieszka Kątna-DolataPoziom nauczania |
0/5
Miejsce realizacji zajęć: w sali, w terenie
Każdy z nas pamięta zapach pierników unoszący się w kuchni… Ten aromat to sygnał, że dużymi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia.
W naszym cudownym Folwarku położonym na skraju lasu dzieci mogą wykazać się swoją niezwykłą kreatywnością i talentem, dekorując nie tylko domowe pierniki ale też ulepić bałwana lub nawet igloo jeśli warunki będą nam sprzyjać.
Podczas warsztatów dzieci własnoręcznie wykroją pierniki, które po upieczeniu udekorują licznymi gwiazdeczkami, perełkami i kolorowymi lukrami.
Ponadto oferujemy świąteczną herbatkę i oczywiście towarzystwo naszych zwierzaków.
Dzieci zabierają w papierowych torebkach swoje arcydzieła do domu.
Zajęcia odbywają się w pomieszczeniach przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Wskazanie do grantów: przyrodniczy, kulturalny.
czas trwania | ilość osób | koszt | dostępność |
2,5 - 3 godz. | od 30 do 100 osób | 55 zł/osoba | sezonowe: listopad-grudzień, |
Na życzenie Opiekunów może pojawić się również Mikołaj, który rozda prezenty przywiezione przez Wychowawców lub przygotowane niespodzianki od nas.
Dodatkowe Atrakcje:
Ognisko oraz wspólne smażenie kiełbasek - 10 zł / os
Przejażdżki bryczkami - 10 zł / os
Sklepik z pamiątkami (lokalne publikacje, kolorowanki, drewniane breloki, atlasy o Dolinie
Baryczy itp.)
Dodatkowe Atrakcje:
Ognisko oraz wspólne smażenie kiełbasek - 10 zł / os
Przejażdżki bryczkami - 10 zł / os
Sklepik z pamiątkami (lokalne publikacje, kolorowanki, drewniane breloki, atlasy o Dolinie
Baryczy itp.)
Przygodziczki 64
63-421 Przygodzice dane sprzedawcy: Folwark Jeździecki Jurand Grażyna Kątna
63-421 Przygodzice dane sprzedawcy: Folwark Jeździecki Jurand Grażyna Kątna
KONTAKT
- Przedszkole
- Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
- Klasy (IV-VI)
- Klasy (VII-VIII)
- Szkoła średnia
- Oferta dla dorosłych
Wychowanie przedszkolne
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Treści nauczania:
Dziecko przygotowane do podjęcia nauki w szkole inicjuje zabawy konstrukcyjne, majsterkuje, buduje, wykorzystując zabawki, materiały użytkowe, w tym materiał naturalny;
Dziecko przygotowane do podjęcia nauki w szkole komunikuje potrzebę ruchu, odpoczynku itp.
Edukacja wczesnoszkolna
Podstawa programowa
Cele ogólne:
W zakresie emocjonalnego obszaru rozwoju.
Uczeń osiąga umiejętność przedstawiania swych emocji i uczuć przy pomocy prostej wypowiedzi ustnej lub pisemnej, różnorodnych artystycznych form wyrazu.
W zakresie emocjonalnego obszaru rozwoju.
Uczeń osiąga umiejętność rozumienia odczuć zwierząt, wyrażania tych stanów za pomocą wypowiedzi ustnych i pisemnych oraz różnorodnych artystycznych form wyrazu.
W zakresie fizycznego obszaru rozwoju.
Uczeń osiąga umiejętność wykorzystania własnej aktywności ruchowej w różnych sferach działalności człowieka: zdrowotnej, sportowej, obronnej, rekreacyjnej i artystycznej.
W zakresie poznawczego obszaru rozwoju.
Uczeń osiąga umiejętność rozumienia legend, faktów historycznych, tradycji, elementów kultury materialnej i duchowej oraz pojęć i symboli z nimi związanych, takich jak: rodzina, dom, naród, ojczyzna, kraj.
Treści nauczania:
Uczeń wykorzystuje nabyte umiejętności do rozwiązywania problemów i eksploracji świata, dbając o własny rozwój i tworząc indywidualne strategie uczenia się.
Godzina wychowawcza
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Treści nauczania:
Technika
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Planowanie i realizacja praktycznych działań technicznych (od pomysłu do wytworu).
Rozpoznawanie potrzeby wykonania wytworu technicznego. Motywacja
do działania. Analiza możliwości wykorzystania wykonanego wytworu.
Przyjmowanie postawy proekologicznej.
Kształtowanie umiejętności segregowania i wtórnego wykorzystania odpadów znajdujących się w najbliższym otoczeniu.
Przyjmowanie postawy proekologicznej.
Przyjmowanie postawy odpowiedzialności za współczesny i przyszły stan środowiska.
Rozwijanie kreatywności technicznej.
Przyjmowanie postawy twórczej, racjonalizatorskiej.
Rozwijanie kreatywności technicznej.
Rozwijanie zainteresowań technicznych.
Treści nauczania:
Uczeń dobiera i dostosowuje narzędzia wykorzystywane do określonej obróbki.
Godzina wychowawcza - wybierz z dodatkowym przedmiotem nauczania powiązanym z tematem lekcji
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Treści nauczania:
Przedmioty uzupełniające (zajęcia artystyczne, zajęcia techniczne)
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Treści nauczania:
Godzina wychowawcza - wybierz z dodatkowym przedmiotem nauczania powiązanym z tematem lekcji
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Treści nauczania:
Przedmioty uzupełniające - zajęcia artystyczne, historia i społeczeństwo, ekonomia w praktyce, przyroda
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Historia i społeczeństwo
Zajęcia artystyczne
Treści nauczania: