WIE_2022_ Dolina Baryczy w pigułce - jedno miejsce, a wiele możliwości - Górecznik._Regionalny Konkurs o Dolinie Baryczy_ Maja Hankiewicz, Maja Maciejewska , kl. 5_S.P. w Dębnicy
Baza Wiedzy / WIE, Autor: Maja Hankiewicz, Maja Maciejewka , Szkoła Podstawowa im. Polskich Oimpijczyków w Dębnicy1.Tytuł pracy: Dolina Baryczy w pigułce - jedno miejsce, a wiele możliwości – Górecznik.
2. Szkoła: Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Dębnicy
3. Imię i nazwisko nauczyciela - opiekuna ucznia: Jolanta Pawłowska
Imię i nazwisko autora pracy : |
Jakie zadania wykonywał przy pracy konkursowej? |
Maja Hankiewicz Maja Maciejewska |
poszukiwanie informacji, wykonanie zdjęć i rysunku, pisanie tekstów w komputerze; tworzenie prezentacji w programie PowerPoint, zaplanowanie i przebycie punktów wycieczki, rozmowy z rodzicami. |
4. Źródła materiałów wykorzystanych przy pracy: materiały ze stron internetowych
http://edukacja.barycz.pl/mapa-rysunkowa-gminy-przygodzice-183
https://www.gorecznik.pl/park.html
Omnibus Doliny Baryczy - gra edukacyjna: opracowanie: Stowarzyszenie na rzecz
Edukacji Ekologicznej Dolina Baryczy”, wydaw. Stowarzyszenie „Partnerstwo dla
Doliny Baryczy”
Zdjęcia z dronu – Tomasz Wojciechowski
Wywiad z naszymi rodzicami.
5. Czy w pracy zostały wykorzystane własne materiały ( zdjęcia, rysunki, teksty itp.)? Jeżeli tak to jakie?
Praca wykonana samodzielnie, materiały – na podstawie informacji z literatury i Internetu, własne zdjęcia i rysunki oraz teksty.
Uznanie Autorstwa (ang.Attribution (BY)) zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o twórcy. |
|
Bez Utworów Zależnych (ang. No Derivative Works (ND)) zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie tylko dokładnych (dosłownych) kopii dzieła, niedozwolone jest jego zmienianie i tworzenie na jego bazie pochodnych. |
Przyroda |
2. Zwierzęta |
3. Grzyby |
Krajobrazy DB |
5. Staw |
6. Wiejskie |
Zabytki |
Ludzie |
Atrakcje DB |
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne |