BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

WIE2024_Odkrywcy DB_Pod okiem Herkulesa_J. Włodarczyk, M. Świerad_SP2 Twardogóra

Baza Wiedzy / WIE, Autor: Maksymilian Świerad, Jakub Włodarczyk , Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Twardogórze
 0/5
Grupa wiekowa: Klasy (VII-VIII)
Reklama aplikacji turystycznej Dolina Baryczy. Pokazanie dwóch atrakcji Twardogóry


Metryczka

1.Tytuł pracy: "Pod okiem Herkulesa"

2. Cel pracy: promocja spaceru z audioprzewodnikiem Joanny Lamparskiej po Twardogórze z aplikacji turystycznej Dolina Baryczy

3. Szkoła: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Twardogórze

4. Autorzy: Maksymilian Świerad, Jakub Włodarczyk kl. VIII b

5. Imię i nazwisko nauczyciela - opiekuna uczniów: Bożena Hołubka

6.  Zadania wykonane przez zespół: 

  - zainstalowanie aplikacji turystycznej Dolina Baryczy i wybranie spaceru z audioprzewodnikiem, 

  - pokazanie aplikacji turystycznej,

  - spacer "pod okiem Herkulesa" od rzeźby do kościoła ewangelickiego pw. Świętej        Trójcy

  -  nagranie filmiku promującego spacer, 

  - zaobserwowanie profilu @ZnamDolineBaryczy na TikToku z oznaczeniem @ZnamDolineBaryczy.

7. Źródła: aplikacja turystyczna Dolina Baryczy, muzyka oryginalna z TiKToka

MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
LICENCJA
Materiały w tym zasobie udostępnione zostają na licencji:
Bez Utworów Zależnych (ang. No Derivative Works (ND))
zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie tylko dokładnych (dosłownych) kopii dzieła, niedozwolone jest jego zmienianie i tworzenie na jego bazie pochodnych.
SŁOWA KLUCZOWE
PODKATEGORIE
Zabytki
Atrakcje DB
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne
  1. Młodzi ODKRYWCY historii w Dolinie Baryczy - edycja jesienna

Zasób biorący udział w inicjatywie:
Młodzi ODKRYWCY historii w Dolinie Baryczy - edycja jesienna
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij