Wiem, co jem. (klasy 4-6)
Materiał Edukacyjny, Autor: Zespół edukacyjny FER , Fundacja EkoRozwojuPoziom nauczania |
0/5
Zajęcia służą wzmacnianiu świadomej i odpowiedzialnej konsumpcji żywności i poszerzaniu wiedzy na temat globalnych zależności żywieniowych.
Fot.: Akalong Suitsuit, fotolia.com
- Klasy (IV-VIII)
Etyka
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Dostrzeganie różnorodności postaw i zachowań ludzi
Kształtowanie refleksyjnej postawy wobec człowieka, jego natury, powinności moralnych oraz wobec różnych sytuacji życiowych
Przygotowanie do rozpoznawania podstawowych wartości i dokonywania właściwej ich hierarchizacji
Treści nauczania:
Plastyka
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Tworzenie wypowiedzi - ekspresja przez sztukę.
Treści nauczania:
Przyroda
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Poszanowanie przyrody.
Uczeń zachowuje się w środowisku zgodnie z obowiązującymi zasadami; działa na rzecz ochrony przyrody i dorobku kulturowego społeczności.
Uczeń zachowuje się w środowisku zgodnie z obowiązującymi zasadami; działa na rzecz ochrony przyrody i dorobku kulturowego społeczności.
Praktyczne wykorzystanie wiedzy przyrodniczej.
Uczeń orientuje się w otaczającej go przestrzeni przyrodniczej i kulturowej; rozpoznaje sytuacje zagrażające zdrowiu i życiu oraz podejmuje działania zwiększające bezpieczeństwo własne i innych, świadomie działa na rzecz ochrony własnego zdrowia.
Uczeń orientuje się w otaczającej go przestrzeni przyrodniczej i kulturowej; rozpoznaje sytuacje zagrażające zdrowiu i życiu oraz podejmuje działania zwiększające bezpieczeństwo własne i innych, świadomie działa na rzecz ochrony własnego zdrowia.
Treści nauczania:
Uczeń podaje przykłady pozytywnego i negatywnego wpływu środowiska na zdrowie człowieka.
Uczeń proponuje działania sprzyjające środowisku przyrodniczemu;
Uczeń wyjaśnia wpływ codziennych zachowań w domu, w szkole, w miejscu zabawy na stan środowiska;