Ssaczy quiz
Materiał Edukacyjny, Autor: Marta Kozioł-Skrzypczak , Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w TwardogórzePoziom nauczania |
0/5
Uczeń dokonuje charakterystyki ssaków - sposoby odżywiania, rodzaj schronienia, wielkość.
- Klasy (IV-VIII)
Przyroda
Podstawa programowa do 2017
Cele ogólne:
Zaciekawienie światem przyrody.
Uczeń stawia pytania dotyczące zjawisk zachodzących w przyrodzie, prezentuje postawę badawczą w poznawaniu prawidłowości świata przyrody przez poszukiwanie odpowiedzi na pytania: "dlaczego?", "jak jest?", "co się stanie, gdy?".
Uczeń stawia pytania dotyczące zjawisk zachodzących w przyrodzie, prezentuje postawę badawczą w poznawaniu prawidłowości świata przyrody przez poszukiwanie odpowiedzi na pytania: "dlaczego?", "jak jest?", "co się stanie, gdy?".
Treści nauczania:
Uczeń obserwuje i nazywa typowe organizmy lasu, łąki, pola uprawnego;
Uczeń opisuje przystosowania budowy zewnętrznej i czynności życiowych organizmów lądowych do środowiska życia, na przykładach obserwowanych organizmów;
Uczeń wskazuje organizmy samożywne i cudzożywne oraz podaje podstawowe różnice w sposobie ich odżywiania się;