BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Proporcjonalność prosta i odwrotna

Materiał Edukacyjny, Autor: uczniowie Gimnazjum nr 1 w Twardogórze , Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Twardogórze
Poziom nauczania
 5/5
Zadania na mecz matematyczny na lekcję matematyki w gimnazjum dotyczącej zadań tekstowych z proporcjonalności
PLIKI ZASOBU
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
LINKI ZEWNĘTRZNE
SŁOWA KLUCZOWE
  • Klasy gimnazjalne
  • Matematyka
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Modelowanie matematyczne.
    Uczeń dobiera model matematyczny do prostej sytuacji, buduje model matematyczny danej sytuacji.
    Rozumowanie i argumentacja.
    Uczeń prowadzi proste rozumowania, podaje argumenty uzasadniające poprawność rozumowania.
    Użycie i tworzenie strategii.
    Uczeń stosuje strategię jasno wynikającą z treści zadania, tworzy strategię rozwiązania problemu.
    Wykorzystanie i tworzenie informacji.
    Uczeń interpretuje i tworzy teksty o charakterze matematycznym, używa języka matematycznego do opisu rozumowania i uzyskanych wyników.
    Wykorzystywanie i interpretowanie reprezentacji.
    Uczeń używa prostych, dobrze znanych obiektów matematycznych, interpretuje pojęcia matematyczne i operuje obiektami matematycznymi.
    Treści nauczania:
    Uczeń dodaje, odejmuje, mnoży i dzieli liczby wymierne zapisane w postaci ułamków zwykłych lub rozwinięć dziesiętnych skończonych zgodnie z własną strategią obliczeń (także z wykorzystaniem kalkulatora);
OPINIE I KOMENTARZE  
Paweł Olszański
Ciekawy materiał
28-10-2016
Justyna Kalka
Interesujący sposób prowadzenia lekcji.
15-03-2018

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij