BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Bogactwo Doliny Baryczy – spotkanie z leśniczym

Materiał Edukacyjny, Autor: Anna Kowalska , Szkoła Podstawowa im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich
Poziom nauczania
 0/5
Dnia 01.12.2016r dzieci z Oddziału Przedszkolnego w Tarchałach Wielkich odwiedził pan podleśniczy Przemysław Mendera, pracownik Leśnictwa - Bażantarni , który poprowadził zajęcie dla najmłodszych w ramach programu Edukacja dla Doliny Baryczy. Nasz gość opowiedział nam o swojej pracy, o lesie i mieszkających w nim zwierzętach. Podkreślił, że człowiek jest gościem w lesie i musi szanować zwyczaje gospodarzy, czyli zwierząt w nim mieszkających. Podczas spotkania dzieci miały okazję poznać zwyczaje wybranych zwierząt i ptaków (sarny, dzika, lisa) zamieszkujących lasy Doliny Baryczy. Uczestnicy spotkania do-wiedzieli się także, w jaki sposób pomóc zwierzętom przetrwać zimę.
PLIKI ZASOBU
 
( 44 KB .DOC )
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Przedszkole
  • Wychowanie przedszkolne
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    W zakresie ekspresji przez sztukę Uczeń podejmuje działalność twórczą, posługując się takimi środkami wyrazu plastycznego jak: kształt, barwa, faktura w kompozycji na płaszczyźnie i w przestrzeni (stosując określone materiały, narzędzia i techniki p
    Treści nauczania:
    Dziecko potrafi wymienić zmiany zachodzące w życiu roślin i zwierząt w kolejnych porach roku; wie, w jaki sposób człowiek może je chronić i pomóc im, np. przetrwać zimę
    Dziecko wymienia rośliny i zwierzęta żyjące w różnych środowiskach przyrodniczych, np. na polu, na łące, w lesie
    Dziecko w skupieniu słucha muzyki, w tym także muzyki poważnej
    Dziecko umie wypowiadać się w różnych technikach plastycznych i przy użyciu elementarnych środków wyrazu (takich jak kształt i barwa) w postaci prostych kompozycji i form konstrukcyjnych
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij