WIE_2018_Ze Wzgórz Wysockich ku Dolinie Baryczy_Regionalny Konkurs o Dolinie Baryczy
Baza Wiedzy / WIE, Autor: Nicola Dera, Karolina Hurna , Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Wysocku Małym 0/5
Grupa wiekowa: Klasy (IV-VI)
Rozpoczynająca się przy Szkole w Wysocku Małym ścieżka turystyczna przebiega malowniczymi terenami z Wysocka Małego do Przygodzic i kończy się na Góreczniku (ok. 5 km długości). Celem jest poznanie krajobrazu polodowcowego i propagowanie turystyki po najbliższym regionie.
1. Tytuł pracy: "Ze Wzgórz Wysockich ku Dolinie Baryczy_Regionalny Konkurs o Dolinie Baryczy".
2. Szkoła: Szkoła Podstawowa im. M. Kopernika w Wysocku Małym.
3. Imię i nazwisko nauczyciela - opiekuna: Dorota Kittler.
Imię i nazwisko autorów: Nicola Dera - opracowanie, wyszukiwanie informacji, przebycie
trasy, wykonanie zdjęć, pomoc w zamieszczaniu na portalu.
Karoli Hurna - opracowanie, wyszukiwanie informacji, przebycie
trasy, wykonanie zdjęć, pomoc w zamieszczaniu na portalu.trasy, wykonanie zdjęć, pomoc w zamieszczaniu na portalu.
Karoli Hurna - opracowanie, wyszukiwanie informacji, przebycie
4. Źródła materiałów wykorzystane przy pracy: Powiat Ostrowski. Przewodnik. Marek Olejniczak, wyd. PTTK Ostrów Wielkopolski 2007; Mapa przyrodniczo - krajoznawcza Powiatu Ostrowskiego, skala 1:70 000, Przewodnik po Ziemi Wysockiej Stowarzyszenia
Przyjaciół i Absolwentów Szkoły w Wysocku Małym, Równać Szanse 2008, zasoby internetowe.
Przyjaciół i Absolwentów Szkoły w Wysocku Małym, Równać Szanse 2008, zasoby internetowe.
5. W pracy zostały wykorzystane własne teksty i zdjęcia.
Trasa wycieczki
|
Materiały w tym zasobie udostępnione zostają na licencji:
Uznanie Autorstwa (ang.Attribution (BY)) zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o twórcy. |
PODKATEGORIE
Przyroda |
1. Rośliny |
2. Zwierzęta |
Krajobrazy DB |
3. Łąka |
5. Staw |
6. Wiejskie |
Zabytki |
Ludzie |
Atrakcje DB |
Gospodarka rybacka |
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne |
Zasób biorący udział w inicjatywie: