Warsztaty string art czyli gwoździem i sznurkiem malowane.
Oferta Ośrodków, Autor: Aleksandra Majewska , Warsztatownia Kulturka u stółkaPoziom nauczania |
0/5
Miejsce realizacji zajęć: w sali, w terenie
Warsztaty artystyczne. Wykonanie pracy przy pomocy młotków, gwoździ oraz sznurków. Tworzymy rybę, owady, ptaki z Doliny Baryczy. Warsztaty połączone z prelekcją na temat Krajobrazowego Parku Doliny Baryczy.
Wskazanie do grantów:przyrodniczy (charakterystyczna dla obszaru flora i fauna, w tym gatunki i obszary chronione).
Zajęcia odbywają się w pomieszczeniach przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Wskazania do grantów: lokalny potencjał gospodarczy, przeciwdziałanie skutkom zmian klimatu: gospodarka odpadami, świadome zakupy.
czas trwania | ilość osób | koszt | dostępność |
2 godz. godz. | od 15 do 100 osób | 50 zł/osoba | stałe |
W naszej Warsztatowni można zakupić produkty z Doliny Baryczy- soki, przetwory, wyroby z gliny, magnesy pamiątkowe, drewniane figurki do samodzielnego ozdabiania, maskotki, miody, świece z wosku pszczelego.
www.warsztatowniakus.pl
20 zł/osoba - Grupy korzystają z całej infrastruktury Campusu- 3 przejścia w parku linowym, boiska, drewniane tory przeszkód, karmienie kóz.
10 zł/ osoba - wstęp do Campusu bez korzystania z parku linowego. Ale można skorzystać z boisk, karmienia kóz i torów przeszkód.
200 zł- ognisko dla grupy, drewno, kijki, ruszt, rozpalenie (własny prowiant).
Na terenie ośrodka znajduje się restauracja Gospoda Polska, w której można zamówić posiłek. Menu znajduje się na stronie:
www.domaslawice.pl
www.warsztatowniakus.pl
20 zł/osoba - Grupy korzystają z całej infrastruktury Campusu- 3 przejścia w parku linowym, boiska, drewniane tory przeszkód, karmienie kóz.
10 zł/ osoba - wstęp do Campusu bez korzystania z parku linowego. Ale można skorzystać z boisk, karmienia kóz i torów przeszkód.
200 zł- ognisko dla grupy, drewno, kijki, ruszt, rozpalenie (własny prowiant).
Na terenie ośrodka znajduje się restauracja Gospoda Polska, w której można zamówić posiłek. Menu znajduje się na stronie:
www.domaslawice.pl
Lp. | Data odbycia zajęć | Nazwa szkoły | Imię i nazwisko nauczyciela | Przedmiot | Przedmiot nauczania | |
1 | 23 wrzesień 2019r. | Zespół Szkół w Krośnicach, Szkoła Podstawowa im. I. Łukasiewicza | Elżbieta Figura | edukacja wczesnoszkolna | I-III | Więcej |
2 | 17 styczeń 2020r. | Zespół Szkół w Krośnicach, Szkoła Podstawowa im. I. Łukasiewicza | EDYTA DWOJAK | matematyka | IV-VI | Więcej |
3 | 17 styczeń 2020r. | Zespół Szkół w Krośnicach, Szkoła Podstawowa im. I. Łukasiewicza | MARIA MOŻDRZECH | plastyka, muzyka | IV-VI | Więcej |
4 | 4 październik 2021r. | Zespół Szkół w Krośnicach, Szkoła Podstawowa im. I. Łukasiewicza | Anna Bińska | edukacja wczesnoszkolna | I-III | Więcej |
5 | 25 październik 2023r. | Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Przygodzicach | Agnieszka Kubis-Grzegorowska | Przyroda | grupy mieszane (V, VII) | Więcej |
Domasławice
56-416 Domasławice 30, dane sprzedawcy: PHU Piotr Majewski
56-416 Domasławice 30, dane sprzedawcy: PHU Piotr Majewski
KONTAKT
- Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
- Klasy (IV-VI)
- Klasy (VII-VIII)
- Szkoła średnia
- Oferta dla dorosłych
Edukacja wczesnoszkolna
Podstawa programowa
Cele ogólne:
W zakresie fizycznego obszaru rozwoju.
Uczeń osiąga sprawności motoryczne i sensoryczne tworzące umiejętność skutecznego działania i komunikacji.
W zakresie poznawczego obszaru rozwoju.
Uczeń osiąga potrzebę i umiejętność samodzielnego, refleksyjnego, logicznego, krytycznego i twórczego myślenia.
W zakresie poznawczego obszaru rozwoju.
Uczeń osiąga umiejętność obserwacji faktów, zjawisk przyrodniczych, społecznych i gospodarczych, wykonywania eksperymentów i doświadczeń, a także umiejętność formułowania wniosków i spostrzeżeń.
W zakresie poznawczego obszaru rozwoju.
Uczeń osiąga umiejętność poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie, pozwalającą na samodzielną aktywność, komunikację i efektywną naukę.
W zakresie poznawczego obszaru rozwoju.
Uczeń osiąga umiejętność uczestnictwa w kulturze oraz wyrażania swych spostrzeżeń i przeżyć za pomocą plastycznych, muzycznych i technicznych środków wyrazu, a także przy użyciu nowoczesnych technologii.
Treści nauczania:
Uczeń wyróżnia w obrazach, ilustracjach, impresjach plastycznych, plakatach, na fotografiach: kształty obiektów – nadaje im nazwę i znaczenie, podaje części składowe, wielkości i proporcje, położenie obiektów i elementów złożonych, różnice i podobieństwa w wyglądzie tego samego przedmiotu w zależności od położenia i zmiany stanowiska osoby patrzącej na obiekt, barwę, walor różnych barw, różnice walorowe w zakresie jednej barwy, fakturę,
Plastyka
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Opanowanie zagadnień z zakresu języka i funkcji plastyki; podejmowanie działań twórczych, w których wykorzystane są wiadomości dotyczące formy i struktury dzieła.
Treści nauczania:
Uczeń charakteryzuje pozostałe środki wyrazu artystycznego, takie jak: linia, plama, faktura; wykorzystuje wskazane środki w działaniach plastycznych (kompozycjach z wyobraźni i transpozycji natury).
Przyroda (Klasa (IV))
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Wiedza.
Opanowanie podstawowego słownictwa przyrodniczego (biologicznego, geograficznego, z elementami słownictwa fizycznego i chemicznego).
Wiedza.
Poznanie różnych sposobów prowadzenia obserwacji i orientacji w terenie.
Treści nauczania:
Uczeń podaje przykłady wykorzystania zmysłów do prowadzenia obserwacji
przyrodniczych.
Technika
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Planowanie i realizacja praktycznych działań technicznych (od pomysłu do wytworu).
Komunikowanie się językiem technicznym.
Planowanie i realizacja praktycznych działań technicznych (od pomysłu do wytworu).
Planowanie i wykonywanie pracy o różnym stopniu trudności.
Planowanie i realizacja praktycznych działań technicznych (od pomysłu do wytworu).
Poszanowanie zasad i norm regulujących proces wytwarzania wytworu technicznego (regulamin pracowni, zasady BHP, współpraca w grupie, kontrakt).
Rozwijanie kreatywności technicznej.
Rozwijanie zainteresowań technicznych.
Rozwijanie kreatywności technicznej.
Rozwijanie zainteresowań technicznych.
Treści nauczania:
Biologia
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Znajomość różnorodności biologicznej oraz podstawowych zjawisk i procesów biologicznych.
Uczeń opisuje, porządkuje i rozpoznaje organizmy.
Posługiwanie się informacjami pochodzącymi z analizy materiałów źródłowych.
Uczeń odczytuje, analizuje, interpretuje i przetwarza informacje tekstowe, graficzne i liczbowe.
Postawa wobec przyrody i środowiska.
Uczeń uzasadnia konieczność ochrony przyrody.
Treści nauczania:
Edukacja dla bezpieczeństwa (Klasa (VIII))
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Kształtowanie umiejętności z zakresu podstaw pierwszej pomocy.
Treści nauczania:
Uczeń na zasady pierwszej pomocy w urazach kończyn.
Geografia
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Wiedza geograficzna.
Opanowanie podstawowego słownictwa geograficznego w celu opisywania oraz wyjaśniania występujących w środowisku geograficznym zjawisk i zachodzących w nim procesów.
Wiedza geograficzna.
Poznanie zróżnicowanych form działalności człowieka w środowisku, ich uwarunkowań i konsekwencji oraz dostrzeganie potrzeby racjonalnego gospodarowania zasobami przyrody.
Kształtowanie postaw.
Rozpoznawanie swoich predyspozycji i talentów oraz rozwijanie pasji i zainteresowań geograficznych.
Kształtowanie postaw.
Łączenie racjonalności naukowej z refleksją nad pięknem i harmonią świata przyrody
oraz dziedzictwem kulturowym ludzkości.
Treści nauczania:
Plastyka (Klasy (IV-VII))
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Opanowanie zagadnień z zakresu języka i funkcji plastyki; podejmowanie działań twórczych, w których wykorzystane są wiadomości dotyczące formy i struktury dzieła.
Treści nauczania:
Uczeń charakteryzuje pozostałe środki wyrazu artystycznego, takie jak: linia, plama, faktura; wykorzystuje wskazane środki w działaniach plastycznych (kompozycjach z wyobraźni i transpozycji natury).
Przedmioty uzupełniające (zajęcia artystyczne, zajęcia techniczne)
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Treści nauczania:
Biologia
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Postawa wobec przyrody i środowiska.
Uczeń rozumie znaczenie i konieczność ochrony przyrody; prezentuje postawę szacunku wobec siebie i wszystkich istot żywych; opisuje postawę i zachowanie człowieka odpowiedzialnie korzystającego z dóbr przyrody.
Uczeń rozumie znaczenie i konieczność ochrony przyrody; prezentuje postawę szacunku wobec siebie i wszystkich istot żywych; opisuje postawę i zachowanie człowieka odpowiedzialnie korzystającego z dóbr przyrody.
Rozumowanie i argumentacja.
Uczeń interpretuje informacje i wyjaśnia zależności przyczynowo-skutkowe między faktami, formułuje wnioski, ocenia i wyraża opinie na temat omawianych zagadnień współczesnej biologii, zagadnień ekologicznych i środowiskowych.
Uczeń interpretuje informacje i wyjaśnia zależności przyczynowo-skutkowe między faktami, formułuje wnioski, ocenia i wyraża opinie na temat omawianych zagadnień współczesnej biologii, zagadnień ekologicznych i środowiskowych.
Treści nauczania:
Edukacja dla bezpieczeństwa
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Edukacja dla bezpieczeństwa - dotycząca Doliny Baryczy
Treści nauczania:
Geografia
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Rozumienie relacji człowiek-przyroda-społeczeństwo w skali globalnej i regionalnej
Treści nauczania:
Przedmioty uzupełniające - zajęcia artystyczne, historia i społeczeństwo, ekonomia w praktyce, przyroda
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Przyroda
Zajęcia artystyczne
Treści nauczania: