STREFA DZIECI

Opinia rodzica jest ważna

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Warsztaty przyrodnicze "Las w szkle"

Oferta Ośrodków, Autor: Aleksandra Majewska , Warsztatownia Kulturka u stółka
Poziom nauczania
 0/5
Miejsce realizacji zajęć: w sali, w terenie

Warsztaty podzielone są na 2 części, w terenie oraz w naszej Warsztatowni. Podczas zajęć Uczestnicy zdobywają informacje o uroczej Dolinie Baryczy, rozmawiamy o sekretnym życiu roślin. Kolejnym etapem jest stworzenie własnego, oryginalnego małego lasu w szkle, który będzie ozdobą własnego pokoju. Wskazanie do grantów:przyrodniczy (charakterystyczna dla obszaru flora i fauna, w tym gatunki i obszary chronione).Zajęcia odbywają się w pomieszczeniach przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Wskazania do grantów: lokalny potencjał gospodarczy, przeciwdziałanie skutkom zmian klimatu: gospodarka odpadami, świadome zakupy.
czas trwania ilość osób koszt dostępność
2,5 godz. od 10 do 100 osób 55 zł/osoba sezonowe:
marzec-grudzień,
DODATKOWA OFERTA
W naszej Warsztatowni można zakupić produkty z Doliny Baryczy- soki, przetwory, wyroby z gliny, magnesy pamiątkowe, drewniane figurki do samodzielnego ozdabiania, maskotki, miody, świece z wosku pszczelego.
www.warsztatowniakus.pl

20 zł/osoba - Grupy korzystają z całej infrastruktury Campusu- 3 przejścia w parku linowym, boiska, drewniane tory przeszkód, karmienie kóz.

10 zł/ osoba - wstęp do Campusu bez korzystania z parku linowego. Ale można skorzystać z boisk, karmienia kóz i torów przeszkód.



200 zł- ognisko dla grupy, drewno, kijki, ruszt, rozpalenie (własny prowiant).
Na terenie ośrodka znajduje się restauracja Gospoda Polska, w której można zamówić posiłek. Menu znajduje się na stronie:

www.domaslawice.pl
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
SŁOWA KLUCZOWE
RAPORTY POGŁĘBIONEJ OPINII
Lp. Data odbycia zajęć Nazwa szkoły Imię i nazwisko nauczyciela Przedmiot Przedmiot nauczania  
1 25 kwiecień 2019r. Szkoła Podstawowa im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich Monika Maryniak biologia/przyroda/edukacja wczesnoszkolna grupy mieszane (IV i VI) Więcej
2 30 kwiecień 2019r. Szkoła Podstawowa im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich Monika Maryniak przyroda/biologia grupy mieszane (V i VII) Więcej
3 26 październik 2021r. Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Powidzku Agnieszka Matunin Przyroda, geografia IV-VI, VII- VIII Więcej
4 20 czerwiec 2023r. Zespól Szkół w Sośniach Monika Wittek wychowanie przedszkolne przedszkolaki Więcej
5 20 październik 2023r. Szkoła Podstawowa we Wróblińcu Aleksandra Loret edukacja wczesnoszkolna grupy mieszane (przedszkole, klasy I-IV) Więcej
6 26 październik 2023r. Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Żmigrodzie Joanna Czajkowska Edukacja wczesnoszkolna IV-VI Więcej
7 14 listopad 2023r. Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Żmigrodzie Joanna Czajkowska Edukacja wczesnoszkolna IV-VI Więcej
8 9 październik 2023r. Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie Wioletta Tomaszewska Edukacja wczesnoszkolna I-III Więcej
9 24 październik 2023r. Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie Marzena Wysocka Edukacja wczesnoszkolna I-III Więcej
10 22 czerwiec 2023r. Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie Dagmara Gabryelczyk Edukacja wczesnoszkolna przedszkolaki Więcej
11 1 marzec 2024r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Miliczu Katarzyna Zakrzacka Edukacja wczesnoszkolna I-III Więcej
12 26 marzec 2024r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Miliczu Katarzyna Zakrzacka Edukacja wczesnoszkolna I-III Więcej
Domasławice
56-416 Domasławice 30, dane sprzedawcy: PHU Piotr Majewski
KONTAKT
Aleksandra Majewska
784810499 730057013
  • Przedszkole
  • Wychowanie przedszkolne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Przygotowywanie do rozumienia emocji, uczuć własnych i innych ludzi oraz dbanie o zdrowie psychiczne, realizowane m.in. z wykorzystaniem naturalnych sytuacji, pojawiających się w przedszkolu oraz sytuacji zadaniowych, uwzględniających treści adekwatne do intelektualnych możliwości i oczekiwań rozwojowych dzieci.
    Tworzenie sytuacji edukacyjnych budujących wrażliwość dziecka, w tym wrażliwość estetyczną, w odniesieniu do wielu sfer aktywności człowieka: mowy, zachowania, ruchu, środowiska, ubioru, muzyki, tańca, śpiewu, teatru, plastyki.
    Tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój, zabawę i odpoczynek w poczuciu bezpieczeństwa.
    Tworzenie warunków pozwalających na bezpieczną, samodzielną eksplorację otaczającej dziecko przyrody, stymulujących rozwój wrażliwości i umożliwiających poznanie wartości oraz norm odnoszących się do środowiska przyrodniczego, adekwatnych do etapu rozwoju dziecka.
    Treści nauczania:
    Dziecko przygotowane do podjęcia nauki w szkole dostrzega emocjonalną wartość otoczenia przyrodniczego jako źródła satysfakcji estetycznej.
    Dziecko przygotowane do podjęcia nauki w szkole dostrzega, że zwierzęta posiadają zdolność odczuwania, przejawia w stosunku do nich życzliwość i troskę.
    Dziecko przygotowane do podjęcia nauki w szkole przedstawia swoje emocje i uczucia, używając charakterystycznych dla dziecka form wyrazu.
    Dziecko przygotowane do podjęcia nauki w szkole inicjuje zabawy konstrukcyjne, majsterkuje, buduje, wykorzystując zabawki, materiały użytkowe, w tym materiał naturalny;
    Dziecko przygotowane do podjęcia nauki w szkole komunikuje potrzebę ruchu, odpoczynku itp.
    Dziecko przygotowane do podjęcia nauki w szkole posługuje się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrodniczych, np. tęcza, deszcz, burza, opadanie liści z drzew, sezonowa wędrówka ptaków, kwitnienie drzew, zamarzanie wody, dotyczącymi życia zwierząt, roślin, ludzi w środowisku przyrodniczym, korzystania z dóbr przyrody, np. grzybów, owoców, ziół.
  • Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
  • Edukacja wczesnoszkolna
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    W zakresie emocjonalnego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność przedstawiania swych emocji i uczuć przy pomocy prostej wypowiedzi ustnej lub pisemnej, różnorodnych artystycznych form wyrazu.
    W zakresie emocjonalnego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność rozumienia odczuć zwierząt, wyrażania tych stanów za pomocą wypowiedzi ustnych i pisemnych oraz różnorodnych artystycznych form wyrazu.
    W zakresie emocjonalnego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność rozpoznawania, rozumienia i nazywania emocji oraz uczuć innych osób; potrzebę tworzenia relacji.
    W zakresie fizycznego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność wykorzystania własnej aktywności ruchowej w różnych sferach działalności człowieka: zdrowotnej, sportowej, obronnej, rekreacyjnej i artystycznej.
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga potrzebę i umiejętność samodzielnego, refleksyjnego, logicznego, krytycznego i twórczego myślenia.
    W zakresie poznawczego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność rozumienia zależności pomiędzy składnikami środowiska przyrodniczego.
    W zakresie społecznego obszaru rozwoju. Uczeń osiąga umiejętność obdarzania szacunkiem koleżanek, kolegów i osoby dorosłe, w tym starsze oraz okazywania go za pomocą prostych form wyrazu oraz stosownego zachowania.
    Treści nauczania:
    Uczeń wykorzystuje warcaby, szachy i inne gry planszowe lub logiczne do rozwijania umiejętności myślenia strategicznego, logicznego, rozumienia zasad itd.; przekształca gry, tworząc własne strategie i zasady organizacyjne.
    Uczeń ocenia projekty/prace, wykorzystując poznane i zaakceptowane wartości: systematyczność działania, pracowitość, konsekwencja, gospodarność, oszczędność, umiar w odniesieniu do korzystania z czasu, materiałów, narzędzi i urządzeń.
    Uczeń wyjaśnia znaczenie oraz konieczność zachowania ładu, porządku i dobrej organizacji miejsca pracy ze względów bezpieczeństwa.
    Uczeń chroni przyrodę, wskazuje wybrane miejsca ochrony przyrody oraz parki narodowe, pomniki przyrody w najbliższym otoczeniu – miejscowości, regionie.
    Uczeń odszukuje w różnych dostępnych zasobach, w tym internetowych, informacje dotyczące środowiska przyrodniczego, potrzebne do wykonania zadania, ćwiczenia.
    Uczeń rozpoznaje i wyróżnia cechy ekosystemów, takich jak: łąka, jezioro, rzeka, morze, pole, staw, las, las gospodarczy; określa składowe i funkcje ekosystemu na wybranym przykładzie, np. las, warstwy lasu, polany, torfowiska, martwe drzewo w lesie.
    Uczeń rozpoznaje wybrane zwierzęta i rośliny, których w naturalnych warunkach nie spotyka się w polskim środowisku przyrodniczym.
  • Klasy (IV-VI)
  • Przyroda (Klasa (IV))
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Kształtowanie postaw – wychowanie. Dostrzeganie wielostronnej wartości przyrody w integralnym rozwoju człowieka.
    Kształtowanie postaw – wychowanie. Doskonalenie umiejętności dbałości o własne ciało, jak i najbliższe otoczenie.
    Kształtowanie postaw – wychowanie. Przyjmowanie postaw współodpowiedzialności za stan środowiska przyrodniczego przez: właściwe zachowania w środowisku przyrodniczym, współodpowiedzialność za stan najbliższej okolicy, działania na rzecz środowiska lokalnego, wrażliwość na piękno natury, a także ładu i estetyki zagospodarowania najbliższej okolicy, świadome działania na rzecz ochrony środowiska przyrodniczego i ochrony przyrody.
    Treści nauczania:
    Uczeń opisuje sposoby poznawania przyrody, podaje różnice między eksperymentem, doświadczeniem.
    Uczeń podaje nazwy przyrządów stosowanych w poznawaniu przyrody, określa ich przeznaczenie (lupa, kompas, taśma miernicza).
    Uczeń podaje przykłady wykorzystania zmysłów do prowadzenia obserwacji przyrodniczych.
    Uczeń wymienia różne źródła wiedzy o przyrodzie.
    Uczeń korzysta z różnych źródeł wiedzy o przyrodzie.
    Uczeń opisuje przebieg linii widnokręgu, wymienia nazwy kierunków głównych.
    Uczeń podaje zasady zachowania się i udzielania pierwszej pomocy w wypadku ugryzienia, użądlenia, oraz spożycia lub kontaktu z roślinami trującymi.
    Uczeń rozpoznaje składniki przyrody ożywionej i nieożywionej w najbliższej okolicy szkoły.
    Uczeń podaje nazwy warstw lasu, porównuje warunki abiotyczne w nich panujące; rozpoznaje podstawowe gatunki roślin i zwierząt żyjących w lesie oraz przyporządkowuje je do odpowiednich warstw lasu; wymienia zasady właściwego zachowania się w lesie.
    Wychowanie fizyczne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Zachęcanie do uczestnictwa w rekreacyjnych i sportowych formach aktywności fizycznej.
    Poznawanie i stosowanie zasad bezpieczeństwa podczas aktywności fizycznej.
    Kształtowanie umiejętności rozumienia związku aktywności fizycznej ze zdrowiem oraz praktykowania zachowań prozdrowotnych.
    Kształtowanie umiejętności osobistych i społecznych sprzyjających całożyciowej aktywności fizycznej.
    Treści nauczania:
    W zakresie wiedzy. Uczeń wymienia miejsca, obiekty i urządzenia w najbliższej okolicy, które można wykorzystać do aktywności fizycznej.
    W zakresie wiedzy. Uczeń opisuje zasady doboru stroju do warunków atmosferycznych w trakcie zajęć ruchowych.
    Technika
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Planowanie i realizacja praktycznych działań technicznych (od pomysłu do wytworu). Opracowanie planu pracy (nazywanie czynności technologicznych, uzasadnianie potrzeby zachowania odpowiedniej kolejności czynności technologicznych, szacowanie czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych czynności).
    Planowanie i realizacja praktycznych działań technicznych (od pomysłu do wytworu). Planowanie i wykonywanie pracy o różnym stopniu trudności.
    Planowanie i realizacja praktycznych działań technicznych (od pomysłu do wytworu). Poszanowanie zasad i norm regulujących proces wytwarzania wytworu technicznego (regulamin pracowni, zasady BHP, współpraca w grupie, kontrakt).
    Przyjmowanie postawy proekologicznej. Eko-technologie pomocne w ochronie środowiska.
    Rozwijanie kreatywności technicznej. Rozwijanie zainteresowań technicznych.
    Treści nauczania:
    Uczeń racjonalnie gospodaruje różnorodnymi materiałami.
  • Klasy (VII-VIII)
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Znajomość różnorodności biologicznej oraz podstawowych zjawisk i procesów biologicznych. Uczeń opisuje, porządkuje i rozpoznaje organizmy.
    Znajomość różnorodności biologicznej oraz podstawowych zjawisk i procesów biologicznych. Uczeń wyjaśnia zjawiska i procesy biologiczne zachodzące w wybranych organizmach i w środowisku.
    Postawa wobec przyrody i środowiska. Uczeń uzasadnia konieczność ochrony przyrody.
    Treści nauczania:
    Uczeń porównuje budowę komórki bakterii, roślin i zwierząt, wskazując cechy umożliwiające ich rozróżnienie.
    Wychowanie fizyczne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Zachęcanie do uczestnictwa w rekreacyjnych i sportowych formach aktywności fizycznej.
    Poznawanie i stosowanie zasad bezpieczeństwa podczas aktywności fizycznej.
    Kształtowanie umiejętności rozumienia związku aktywności fizycznej ze zdrowiem oraz praktykowania zachowań prozdrowotnych.
    Kształtowanie umiejętności osobistych i społecznych sprzyjających całożyciowej aktywności fizycznej.
    Treści nauczania:
    W zakresie umiejętności. Uczeń wybiera i pokonuje trasę biegu terenowego z elementami orientacji w terenie.
    W zakresie wiedzy. Uczeń wymienia czynniki, które wpływają pozytywnie i negatywnie na zdrowie i samopoczucie, oraz wskazuje te, na które może mieć wpływ.
  • Szkoła średnia
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Postawa wobec przyrody i środowiska.
    Uczeń rozumie znaczenie i konieczność ochrony przyrody; prezentuje postawę szacunku wobec siebie i wszystkich istot żywych; opisuje postawę i zachowanie człowieka odpowiedzialnie korzystającego z dóbr przyrody.
    Rozumowanie i argumentacja.
    Uczeń interpretuje informacje i wyjaśnia zależności przyczynowo-skutkowe między faktami, formułuje wnioski, ocenia i wyraża opinie na temat omawianych zagadnień współczesnej biologii, zagadnień ekologicznych i środowiskowych.
    Treści nauczania:
    Uczeń przedstawia różnicę między ochroną bierną a czynną, przedstawia prawne formy ochrony przyrody w Polsce oraz podaje przykłady roślin i zwierząt objętych ochroną gatunkową
    Przedmioty uzupełniające - zajęcia artystyczne, historia i społeczeństwo, ekonomia w praktyce, przyroda
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Przyroda
    Zajęcia artystyczne
    Treści nauczania:
    Wychowanie fizyczne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Uczeń wyjaśnia, na czym polega prozdrowotny styl życia;
    Uczeń wyjaśnia związek między aktywnością fizyczną i żywieniem a zdrowiem i dobrym samopoczuciem oraz omawia sposoby utrzymania odpowiedniej masy ciała we wszystkich okresach życia;
    Uczeń wykonuje proste ćwiczenia relaksacyjne;
  • Oferta dla dorosłych
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij