Zwierzęta Doliny Baryczy
Materiał Edukacyjny, Autor: Magdalena Jaworska , Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w TwardogórzePoziom nauczania |
0/5
Scenariusz zachęca do przeprowadzenia projektu metodą webquestu przeprowadzony w klasach szóstych szkoły podstawowej
- Klasy (IV-VI)
Język obcy nowożytny
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Znajomość środków językowych.
Uczeń posługuje się podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie tematów wskazanych w wymaganiach szczegółowych.
Rozumienie wypowiedzi.
Uczeń rozumie proste wypowiedzi ustne artykułowane wyraźnie, w standardowej odmianie języka, a także proste wypowiedzi pisemne, w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
Tworzenie wypowiedzi.
Uczeń samodzielnie formułuje krótkie, proste, spójne i logiczne wypowiedzi ustne i pisemne, w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
Reagowanie na wypowiedzi.
Uczeń uczestniczy w rozmowie i w typowych sytuacjach reaguje w sposób zrozumiały, adekwatnie do sytuacji komunikacyjnej, ustnie lub pisemnie w formie prostego tekstu, w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
Przetwarzanie wypowiedzi.
Uczeń zmienia formę przekazu ustnego lub pisemnego w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.
Treści nauczania:
Opisuje ludzi, zwierzęta, przedmioty, miejsca i zjawiska
Opowiada o czynnościach, doświadczeniach i wydarzeniach z przeszłości
i teraźniejszości.
Opisuje upodobania.
Wyraża i uzasadnia swoje opinie, przedstawia opinie innych osób.
Wyraża uczucia i emocje.