Warsztaty świąteczne
Oferta Ośrodków, Autor: Aleksandra Majewska , Warsztatownia Kulturka u stółka w Campusie DomasławicePoziom nauczania | ![]() ![]() ![]() ![]() |





Miejsce realizacji zajęć: w sali
Podczas świątecznych warsztatów Uczestnicy wykonają piękną ozdobę stołu w postaci stroika wykonanego z naszych leśnych skarbów. Dodatkowo, w świątecznej atmosferze przy zapachu świątecznej, zimowej herbatki, przeprowadzimy zajęcia integrujące zespół klasowy.
Wskazanie do grantów: przyrodniczy (charakterystyczna dla obszaru flora i fauna, w tym gatunki i obszary chronione).Zajęcia odbywają się w pomieszczeniach przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
www.domaslawice.pl
www.warsztatowniakus.pl
www.niezlyferment.pl
czas trwania | ilość osób | koszt | dostępność |
3 godz. | od 20 do 100 osób | 50 zł/osoba | sezonowe: listopad-grudzień, |
Campus Domasławice to ośrodek sportowo-rekreacyjny, na naszym terenie znajduje się park linowy (wstęp od 4go roku życia), boiska sportowe, kozy. W nasze Warsztatowni można zakupić produkty z Doliny Baryczy- soki, przetwory, drewniane zwierzęta do samodzielnego ozdabiania, maskotki, wodę. Na terenie ośrodka znajduje się restauracja.
Lp. | Data odbycia zajęć | Nazwa szkoły | Imię i nazwisko nauczyciela | Przedmiot | Przedmiot nauczania | |
1 | 9 grudzień 2021r. | Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku | Beata Stepańczak | edukacja wczesnoszkolna | I-III | Więcej |
Domasławice
56-416 Domasławice 30, dane sprzedawcy: PHU Piotr Majewski
56-416 Domasławice 30, dane sprzedawcy: PHU Piotr Majewski
KONTAKT
- Klasy (IV-VI)
- Klasy (VII-VIII)
- Szkoła średnia
- Oferta dla dorosłych
Godzina wychowawcza
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Treści nauczania:
Język polski
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Kształcenie literackie i kulturowe.
Znajomość wybranych utworów z literatury polskiej i światowej oraz umiejętność mówienia o nich z wykorzystaniem potrzebnej terminologii.
Kształcenie literackie i kulturowe.
Rozwijanie zdolności dostrzegania wartości: prawdy, dobra, piękna, szacunku dla
człowieka i kierowania się tymi wartościami.
Kształcenie literackie i kulturowe.
Kształcenie postawy szacunku dla przeszłości i tradycji literackiej jako podstawy tożsamości narodowej.
Treści nauczania:
Gramatyka języka polskiego.
Uczeń rozpoznaje w wypowiedziach części mowy (czasownik, rzeczownik, przymiotnik, przysłówek, liczebnik, zaimek, przyimek, spójnik, partykuła, wykrzyknik) i określa ich funkcje w tekście.
Plastyka
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Opanowanie zagadnień z zakresu języka i funkcji plastyki; podejmowanie działań twórczych, w których wykorzystane są wiadomości dotyczące formy i struktury dzieła.
Doskonalenie umiejętności plastycznych – ekspresja twórcza przejawiająca się w działaniach indywidualnych i zespołowych.
Opanowanie podstawowych wiadomości z zakresu kultury plastycznej, jej narodowego i ogólnoludzkiego dziedzictwa kulturowego.
Treści nauczania:
Uczeń rozróżnia cechy i rodzaje kompozycji w naturze oraz w sztukach plastycznych (odnajduje je w dziełach mistrzów, a także w tworach i zjawiskach przyrody); tworzy różnorodne układy kompozycyjne na płaszczyźnie i w przestrzeni(kompozycje otwarte i zamknięte, rytmiczne, symetryczne, statyczne i dynamiczne); ustala właściwe proporcje poszczególnych elementów kompozycyjnych, umiejętnie równoważy kompozycję, wykorzystując kształt i kontrast for.
Przyroda (Klasa (IV))
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Wiedza.
Opanowanie podstawowego słownictwa przyrodniczego (biologicznego, geograficznego, z elementami słownictwa fizycznego i chemicznego).
Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce.
Wykonywanie obserwacji i doświadczeń zgodnie z instrukcją (słowną, tekstową
i graficzną), właściwe ich dokumentowanie i prezentowanie wyników.
Treści nauczania:
Uczeń stosuje zasady bezpieczeństwa podczas obserwacji i doświadczeń
przyrodniczych.
Technika
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Planowanie i realizacja praktycznych działań technicznych (od pomysłu do wytworu).
Komunikowanie się językiem technicznym.
Planowanie i realizacja praktycznych działań technicznych (od pomysłu do wytworu).
Planowanie i wykonywanie pracy o różnym stopniu trudności.
Treści nauczania:
Uczeń dobiera i dostosowuje narzędzia wykorzystywane do określonej obróbki.
Uczeń dostosowuje rodzaj obróbki do przewidzianego efektu końcowego.
Godzina wychowawcza - wybierz z dodatkowym przedmiotem nauczania powiązanym z tematem lekcji
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Treści nauczania:
Język polski
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Kształcenie literackie i kulturowe.
Znajomość wybranych utworów z literatury polskiej i światowej oraz umiejętność mówienia o nich z wykorzystaniem potrzebnej terminologii.
Kształcenie literackie i kulturowe.
Rozwijanie zdolności dostrzegania wartości: prawdy, dobra, piękna, szacunku dla
człowieka i kierowania się tymi wartościami.
Kształcenie literackie i kulturowe.
Kształcenie postawy szacunku dla przeszłości i tradycji literackiej jako podstawy tożsamości narodowej.
Treści nauczania:
Komunikacja językowa i kultura języka.
Uczeń rozumie, na czym polega błąd językowy.
Plastyka (Klasy (IV-VII))
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Opanowanie zagadnień z zakresu języka i funkcji plastyki; podejmowanie działań twórczych, w których wykorzystane są wiadomości dotyczące formy i struktury dzieła.
Doskonalenie umiejętności plastycznych – ekspresja twórcza przejawiająca się w działaniach indywidualnych i zespołowych.
Opanowanie podstawowych wiadomości z zakresu kultury plastycznej, jej narodowego i ogólnoludzkiego dziedzictwa kulturowego.
Treści nauczania:
Uczeń rozróżnia cechy i rodzaje kompozycji w naturze oraz w sztukach plastycznych (odnajduje je w dziełach mistrzów, a także w tworach i zjawiskach przyrody); tworzy różnorodne układy kompozycyjne na płaszczyźnie i w przestrzeni(kompozycje otwarte i zamknięte, rytmiczne, symetryczne, statyczne i dynamiczne); ustala właściwe proporcje poszczególnych elementów kompozycyjnych, umiejętnie równoważy kompozycję, wykorzystując kształt i kontrast for.
Przedmioty uzupełniające (zajęcia artystyczne, zajęcia techniczne)
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Treści nauczania:
Godzina wychowawcza - wybierz z dodatkowym przedmiotem nauczania powiązanym z tematem lekcji
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Treści nauczania:
Język polski
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Odbiór wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji.
Uczeń rozumie teksty o skomplikowanej budowie; dostrzega sensy zawarte w strukturze głębokiej tekstu; rozpoznaje funkcje tekstu i środki językowe służące ich realizacji; ma świadomość kryteriów poprawności językowej.
Uczeń rozumie teksty o skomplikowanej budowie; dostrzega sensy zawarte w strukturze głębokiej tekstu; rozpoznaje funkcje tekstu i środki językowe służące ich realizacji; ma świadomość kryteriów poprawności językowej.
Treści nauczania:
Przedmioty uzupełniające - zajęcia artystyczne, historia i społeczeństwo, ekonomia w praktyce, przyroda
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Treści nauczania:
Wiedza o kulturze
Podstawa programowa
Cele ogólne:
Tworzenie wypowiedzi.
Uczeń tworzy wypowiedzi, celowo posługując się różnymi mediami (słowo mówione i pisane, obraz malarski, fotograficzny, filmowy, dźwięk, widowisko, środki multimedialne); aktywnie współtworzy kulturę lokalną (szkoły, dzielnicy, miejscowości).
Uczeń tworzy wypowiedzi, celowo posługując się różnymi mediami (słowo mówione i pisane, obraz malarski, fotograficzny, filmowy, dźwięk, widowisko, środki multimedialne); aktywnie współtworzy kulturę lokalną (szkoły, dzielnicy, miejscowości).
Treści nauczania:
Uczeń lokuje wytwory kultury (zachowania, zwyczaje, normy moralne, wytwory materialne, dzieła sztuki) w kontekście grup społecznych, w których są tworzone i odbierane (rodzina, rówieśnicy, społeczność lokalna, naród)
Uczeń określa swoje zainteresowania, potrzeby i preferencje kulturalne oraz uzasadnia je w dyskusji; - dba o ład i estetykę otoczenia, otacza opieką elementy dziedzictwa kulturowego