STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Grzybobranie czas zacząć!

Oferta Ośrodków, Autor: Agnieszka Kątna-Dolata , Edukacja w Folwarku Jurand Agnieszka Kątna-Dolata
Poziom nauczania
 0/5
Miejsce realizacji zajęć: w sali, w terenie

rekomendacja do grantu PROGRAM WYKORZYSTUJE LOKALNY POTENCJAŁ PRZYRODNICZY, KULTURALNY Program gdzie połączone zostało przyjemne z pożytecznym a więc wspólne grzybobranie w naszych lasach oraz nauka rozpoznawania i zbierania bezpiecznie grzybów. Każdy z uczestników będzie mógł sprawdzić zawartość swojego koszyka z specjalistą oraz zważyć swój koszyk - wszystko po to by wyłonić Najlepszego Grzybiarza. Podczas wydarzenia nie zabraknie też takich atrakcji jak przejażdżki bryczką do lasu oraz wspólne przygotowanie dania z zebranych trofeów. Zabawę zakończy wręczenie nagród i ognisko z biesiadą. Na miejscu dostępna jest restauracja oraz sklepik z produktami i pamiątkami z Doliny Baryczy. W cenie: program edukacyjny związany z rozpoznawaniem grzybów, przejażdżka bryczką, ognisko z poczęstunkiem przy muzyce, nagrody dla zwycięzcy oraz regionalne napoje.
czas trwania ilość osób koszt dostępność
3-4 godz. od 25 do 50 osób 75 zł/osoba sezonowe:
wrzesień-listopad,
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
Oferta naszej restauracji i sklepiku
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
Przygodziczki 64
63-421 Przygodzice
KONTAKT
Agnieszka Kątna-Dolata
512392243
  • Szkoła średnia
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Postawa wobec przyrody i środowiska.
    Uczeń rozumie znaczenie i konieczność ochrony przyrody; prezentuje postawę szacunku wobec siebie i wszystkich istot żywych; opisuje postawę i zachowanie człowieka odpowiedzialnie korzystającego z dóbr przyrody.
    Treści nauczania:
    Uczeń opisuje różnorodność biologiczną na poziomie genetycznym, gatunkowym i ekosystemowym; wskazuje przyczyny spadku różnorodności genetycznej, wymierania gatunków, zanikania siedlisk i ekosystemów
    Uczeń przedstawia podstawowe motywy ochrony przyrody (egzystencjalne, ekonomiczne, etyczne i estetyczne)
    Uczeń przedstawia wpływ współczesnego rolnictwa na różnorodność biologiczną (ciągle malejąca liczba gatunków uprawnych przy rosnącym areale upraw, spadek różnorodności genetycznej upraw)
    Uczeń uzasadnia konieczność międzynarodowej współpracy w celu zapobiegania zagrożeniom przyrody, podaje przykłady takiej współpracy (np. CITES, "Natura 2000", Agenda 21)
  • Oferta dla dorosłych
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij