STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Regionalny Konkurs o Dolinie Baryczy pt. „Odkryj Dolinę Baryczy- projektowanie przez dzieci i młodzież szkolną wycieczek po regionie”.

Baza Wiedzy / WIE, Autor: Zofia Pietryka , Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji Ekologicznej "Dolina Baryczy"
 0/5
Grupa wiekowa: Klasy (IV-VI), Klasy (VII-VIII), Szkoła średnia
Celem KONKURSU jest podnoszenie świadomości ekologicznej wśród uczniów szkół podstawowych i szkół ponadgimnazjalnych, pobudzanie zainteresowań dotyczących miejsca zamieszkania w tym dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego naszego regionu


W tej edycji motywem przewodnim będzie zainteresowanie dzieci i młodzieży szkolnej (kl IV-VI i VII-VIII oraz szkół ponadpodstawowych, regionem Dolina Baryczy jako atrakcyjnego obszaru turystycznego oraz rekreacyjnego.
Celem KONKURSU jest podnoszenie świadomości ekologicznej wśród uczniów szkół podstawowych i szkół ponadgimnazjalnych, pobudzanie zainteresowań dotyczących miejsca zamieszkania w tym dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego naszego regionu
UWAGA!
Ważne informacje:
ze względu na innowacyjny charakter prac konkursowych przedłużamy termin zamieszczania prac na portalu edukacja.barycz.pl do 2 listopada 2022. 
W przypadku prac konkursowych Kategoria I (kl IV-VI) 

praca jest w formie prezentacji multimedialnej(przed załączeniem należy zapisać w PDF) fotoreportażu lub plakatu wraz z opisem- zaplanowanie i wykonanie opracowania programu wycieczki 1- dniowej z wykorzystaniem własnych zdjęć, rysunków. Pracę i zdjęcia należy zamieścić jako załączniki na portalu.

UWAGA:    tekst/opis max 5000 znaków ze spacjami, cała praca wraz z częścią graficzną max 10 stron/slajdów.

Uwaga! W załącznikach należy zamieścić oprócz pracy konkursowej, osobno tekst opracowany przez autora/ ów pracy zapisany w word (do zliczenia znaków ze spacjami) nie będziemy liczyć znaków użytych do tytułu pracy, autora i szkoły oraz bibliografii/ źródeł informacji

II kategoria wiekowa ( kl. VII-VIII i szkoły średnie)

- młodzież kl VII-VIII i szkół ponadpodstawowych – wykonanie propozycji wycieczki 1- dniowej (w regulaminie jest zapis 2- dniowej) UWAGA! uprościliśmy zadanie w związku z tym, iż jest to formuła innowacyjna)  w oparciu o formularz opracowany dla tworzenia profesjonalnej oferty turystycznej na portalu Odkryj Dolinę Baryczy (dolinabaryczy.travel) .

WYTYCZNE – co musi zawierać praca konkursowa - kategoria II

Zdjęcie startowe zgodnie parametrami w pkt. Grafika

W załącznikach pracy:

  1. wypełnienie formularza pracy konkursowej (wszystkie pola – zachowana liczba znaków )

  2. własne zdjęcia dokumentujące miejsca zaplanowane w spacerze

  3. plik GPX ze śladem spaceru (sugerujemy Moje Mapy Google)

  4. Formularz POI (jeżeli jest utworzony własny punk (nowe miejsce, którego nie ma w aplikacji)

Adresatami zadania są: uczniowie szkół podstawowych ( kl IV-VIII) i szkół ponadpodstawowych z regionu Doliny Baryczy (gmina Milicz, Krośnice, Cieszków, Żmigród, Twardogóra, Odolanów, Przygodzice, Sośnie) oraz ze szkół spoza obszaru uczestniczących w PROGRAMIE Edukacja dla Doliny Baryczy

Konkurs odbywa się w ramach Wyjątkowych Inicjatyw Edukacyjnych (WIE 2022) zamieszczanie i ocena prac konkursowych odbywa się w oparciu o portal edukacyjny.

PLIKI ZASOBU
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
LINKI ZEWNĘTRZNE
LICENCJA
Materiały w tym zasobie udostępnione zostają na licencji:
Użycie Niekomercyjne (ang.Noncommercial (NC))
zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych tylko w celach niekomercyjnych.
PODKATEGORIE
Przyroda
  1. Rośliny
  2. Zwierzęta
Krajobrazy DB
  2. Las
  3. Łąka
  4. Miejskie
  5. Staw
  6. Wiejskie
Zabytki
Ludzie
Atrakcje DB
Gospodarka leśna
Gospodarka rybacka
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne
  2. WIE 2022 - Regionalny Konkurs o Dolinie Baryczy – Odkryj Dolinę Baryczy

Zasoby biorące udział w inicjatywie

OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij